Wdrożenie sklepu

Kiedy sklep jest już zakodowany, możemy zacząć etap wdrożenia sklepu, czyli przygotowania go do sprzedaży. Proces wdrożeniowy rozpoczniemy od udostępnienia Ci danych do logowania na naszym e-panelu, platformie komunikacji między nami, a Twoim sklepem. Dzięki temu będziesz mógł monitorować nasze działania i aktywnie włączać się w cały proces wdrożeniowy. Podczas niego negocjujemy z dawcami silnika wybór najlepszych rozwiązań rozwiązań sprzedażowych, instalujemy panelu sklepu oraz zapewniamy stałą opiekę konsultanta podczas wdrożenia.

Wdrożenie sklepu zawiera konfigurację modułu magazynu, konfigurację statusów dostępności, integrację z kurierami, integrację z bramkami płatności, wdrożenie form dostaw i płatności, konfigurację Google Analytics i Pixela Sklepowego, statusów zamówień, danych dostępowych do SMTP, grup klientów, newslettera, a także systemami ERP i CRM oraz przestrzenią Social Media. Nasza check lista obejmuje przeszło sto pozycji optymalizacyjnych, które punkt po punkcie będziemy wdrażać, na dogodnych dla Ciebie zasadach.

Dzięki wdrożeniu sklepu:

Skonfigurujemy sklep wg Twoich potrzeb i założeń koncepcji

Zintegrujemy moduły płatności, social media, narzędzia analityczne

Wdrożymy i sprawdzimy mailingi i grupy klientów

Skonfigurujemy statusy zamówień, dane dostępowe i koszyk

CO ZAWIERAJĄ WDROŻENIA ECOMMERCE?

INSTALACJA

Negocjujemy dobór rozwiązań i instalujemy panel sklepowy.

KONFIGURACJA

Modułu magazyn, statusów dostępności, danych dostępowych.

INTEGRACJA

Łączymy sklep z kurierami, bramkami płatności.

ANALIZA

Podłączamy Google Analytics, Pixel, HotJar.

MAILING

Konfigurujemy mailing i grupy klientów.

URUCHOMIENIE SKLEPU

To na tym etapie Twój sklep łapie pierwszy oddech i zaczyna działać!

Szybki Audyt!

Chcesz próbkę?
Prześlij nam swojego maila i adres strony a my
wykonamy dla Ciebie mini audyt zupełnie za free!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co powinien zawierać dobry silnik sklepowy?

Dobry silnik sklepowy przede wszystkim powinien oferować dużą możliwość rozwoju sklepu bez konieczności wzywania do każdego najmniejszego pomysłu programisty.

Przelew tradycyjny czy szybkie płatności?

Obie opcje są na sklepie jak najbardziej wskazane jednak zdecydowana większość klientów (zwłaszcza detalicznych) płaci poprzez szybkie płatności z prostej przyczyny - szybszy czas księgowania płatności a co za tym idzie szybszy czas realizacji zamówienia.

Jakie wtyczki do zbierania danych warto podłączyć pod sklep?

Podstawą jest Google Analytics, Facebook Pixel, GSC. Wiadomo jednak że im więcej mamy narzędzi do analizy ruchu na stronie tym lepiej dlatego często zalecamy również narzędzia do tworzenia heatmap i nagrywania sesji użytkowników (hotjar, cux.io itp.).