

Strategia sprzedaży
Strategia sprzedaży obok strategii komunikacji marki pełni najważniejszą rolę w planowaniu działań rozwojowych dla sklepu i zarządzania sprzedażą. Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, jakie są słabe i mocne strony Twojego sklepu, nigdy nie osiągniesz celu, bo działania będą podejmowane doraźnie i na oślep.
Strategia sprzedaży budowana jest na bazie wszystkich danych zebranych podczas części części audytowej i zakłada określenie spójnej drabiny działań, jakie należy podjąć dla rozwoju marki i wzmocnienia sprzedaży, biorąc pod uwagę najważniejsze cele krótko- i długoterminowe sklepy a także założenia analizy SWOT.
Dzięki zbudowaniu strategii sprzedaży:

Określisz krótko- i długodystansowe cele i narzędzia sprzedaży

Optymalizujesz obecne działania i zarządzanie sprzedażą na sklepie

Dostaniesz drabinę działań techno-sprzedażowych w oparciu o ścieżkę rozwojową i lejek zakupowy

Połączysz optymalizację techniczną, CTA, magazyn z marketingiem treści i UX
CO ZAWIERA STRATEGIA SPRZEDAŻY?

OPTYMALIZACJA
Przygotowujemy punktowy plan optymalizacji sklepu.

SPRZEDAŻ
Dostajesz całościowy model sprzedaży (sklep i produkty) pod B2B / B2C.

DRABINA DZIAŁAŃ
W excelu zapisujemy kolejność wdrażania poszczególnych działań.

INTEGRACJE I NARZĘDZIA
Dobieramy najważniejsze narzędzia i miejsca, z którymi warto połączyć sklep.

WSPÓŁPRACA
Dzięki strategii szybciej pozyskasz Klientów i Partnerów.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI
Spójny lejek marketingowy sprawi, że Klienci chętniej wrócą na zakupy do sklepu.

Zapisz się do
newslettera!
Chcesz być na bieżąco z tym co u nas słychać? Zapisz się do newslettera, a o wszystkim dowiesz się jako pierwszy.
6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas
My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład
Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze
Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

Jobin
Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój
Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz
Kiedy z nas
zrezygnujesz!