Strategia sprzedaży

Strategia sprzedaży obok strategii komunikacji marki pełni najważniejszą rolę w planowaniu działań rozwojowych dla sklepu i zarządzania sprzedażą. Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, jakie są słabe i mocne strony Twojego sklepu, nigdy nie osiągniesz celu, bo działania będą podejmowane doraźnie i na oślep.

Strategia sprzedaży budowana jest na bazie wszystkich danych zebranych podczas części części audytowej i zakłada określenie spójnej drabiny działań, jakie należy podjąć dla rozwoju marki i wzmocnienia sprzedaży, biorąc pod uwagę najważniejsze cele krótko- i długoterminowe sklepy a także założenia analizy SWOT.

Dzięki zbudowaniu strategii sprzedaży:

Określisz krótko- i długodystansowe cele i narzędzia sprzedaży

Optymalizujesz obecne działania i zarządzanie sprzedażą na sklepie

Dostaniesz drabinę działań techno-sprzedażowych w oparciu o ścieżkę rozwojową i lejek zakupowy

Połączysz optymalizację techniczną, CTA, magazyn z marketingiem treści i UX

CO ZAWIERA STRATEGIA SPRZEDAŻY?

OPTYMALIZACJA

Przygotowujemy punktowy plan optymalizacji sklepu.

SPRZEDAŻ

Dostajesz całościowy model sprzedaży (sklep i produkty) pod B2B / B2C.

DRABINA DZIAŁAŃ

W excelu zapisujemy kolejność wdrażania poszczególnych działań.

INTEGRACJE I NARZĘDZIA

Dobieramy najważniejsze narzędzia i miejsca, z którymi warto połączyć sklep.

WSPÓŁPRACA

Dzięki strategii szybciej pozyskasz Klientów i Partnerów.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI

Spójny lejek marketingowy sprawi, że Klienci chętniej wrócą na zakupy do sklepu.

Poznaj szczegóły!

Wypełnij formularz
i sprawdź indywdualną, doradczą ofertę na usługi,
skrojoną specjalnie dla Ciebie!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest CTA?

Czytaj Call to action. Są to wszystkie element, których celem jest informowanie klienta o możliwości ruchów i zawołanie do działania zakupowego. CTA odnosi się do użycia słów, zwrotów i komunikatów, które w sposób bezpośredni nakłonią klienta do zamierzonego przez nas działania.

Jak budować lejek sprzedażowy?

Lejek sprzedażowy to droga do pozyskania klienta realizowana we wszystkich aspektach ecommerce. To ścieżka, jaką musi odbyć sprzedawca by poinformować o marce, wzbudzić zainteresowanie, zyskać konkurencyjność, nakłonić do zakupu i zachęcić do powrotu na sklep. Jak widać mamy tu więc kilka etapów działań wartościowych dla pozyskaniu kupującego.

Co wspomaga konwersję?

Konwersja jest to działanie jakiego oczekuje sklep od Klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego reklamę, kampanię reklamową, komunikat, content, zawołanie. Konwersja zachodzi, gdy klient dokona zakupu, kliknie w reklamę, wypełni formularz. Konwersja jest wspomagana przez CTA oraz działania remarketingowe.