Serwis i optymalizacja sprzedaży ➥ Wsparcie | Doradztwo Ecommerce

Serwis i optymalizacja sprzedaży

Wszystko ma znaczenie, ale o tym już wiesz. Sklep internetowy to żywy organizm, o który stale i na bieżąco należy dbać. Czasem wystarczy zadbać o rotację banerów, certyfikaty SSL czy powiększenie skrzynek pocztowych, czasem wymagane są bardziej złożone działania: zmiana oprogramowania, wdrożenie nowych, bardziej praktycznych rozwiązań czy całkowita reorganizacja pracy Twoich podopiecznych.

Ułatwimy Ci wyjście do klienta za pomocą bieżącego serwisu sklepu, optymalizacji sprzedaży i przebudowy rozwiązań CRM, takich jak kupony rabatowe, bony podarunkowe, oferty targetowane czy personalizację widoku sklep. Zapewnimy prostotę i odpowiednią nawigację w całym procesie zakupowym, a także zadbamy o usługi powiązane: tworzenie podstron, kategorii i treści, by wizerunkowa strona sklepu internetowego była w wysokim stopniu spójna i widoczna w e-przestrzeni.

Dzięki serwisowi i optymalizacji sklepu:

Bieżącą pomoc techniczną we wszystkich aspektach działania sklepu.

Przypomnienie o zmianach, wtyczkach oraz aktualizacja informacji na sklepie.

Przebudowa i optymalizacja rozwiązań CRM.

Bieżąca pomoc w rozwijaniu sklepu: podstrony, landingi, funkcjonalności.

CO ZAWIERA SERWIS I OPTYMALIZACJA SKLEPU?

SERWIS

Zapewniamy bieżącą pomoc techniczną i obsługę aktualizacji platformy.

AKTUALIZACJE

Pamiętamy o aktualizacjach promocji, aktualizacjach certyfikatów i wtyczek.

ROZWÓJ

Zadbamy o nowe podstrony, landingi, uruchamianie nowych konfiguracji i możliwości.

PROMOCJE

Ustawiamy bieżące promocje, wykonamy bony podarunkowe i wdrożymy programy partnerskie.

CRM

Dostosujemy do twoich potrzeb oferty targetowane, przygotujemy Pop-Up i wyślemy newslettery.

WIĘCEJ

Możesz zlecić nam wszystkie działania techniczne, których nie chcesz lub nie potrafisz wykonać samodzielnie.

Zapisz się do
newslettera!

Chcesz być na bieżąco z tym co u nas słychać? Zapisz się do newslettera, a o wszystkim dowiesz się jako pierwszy.

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

Jobin

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Kiedy z nas
zrezygnujesz!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest CRM?

CRM to inaczej zarządzanie Twoimi relacjami z klientami w sklepie internetowym. Jest to szereg procedur i narzędzi, dzięki którym możesz prowadzić promocję, usprawniać sprzedaż oraz komunikować się z klientami bezpośrednio ze sklepu.

Ile kosztuje zbudowanie podstrony?

Przygotowanie wizualizacji, optymalnych treści pod Seo, przygotowanie banerów, zakodowanie i odpalenie klasycznej podstrony na sklepie to dla nas około 4 godziny pracy.

Przelew tradycyjny czy szybkie płatności?

Obie opcje są na sklepie jak najbardziej wskazane jednak zdecydowana większość klientów (zwłaszcza detalicznych) płaci poprzez szybkie płatności z prostej przyczyny - szybszy czas księgowania płatności a co za tym idzie szybszy czas realizacji zamówienia.