Audyty

Sprawdzamy grafikę, działanie sklepu, statystyki i pozycje w wyszukiwarkach oraz monitorujemy konkurencję i social media. Na bazie danych konkurencji, budujemy spójne koncepcje sprzedażowe i komunikacyjne. Wiemy kim jest Twój Klient i jak do niego mówić.

Skorzystaj jeśli: Zastanawiasz się, dlaczego Twój sklep nie zarabia, chciałbyś wiedzieć, jak plasujesz się na tle konkurencji, nie wiesz, czy Twój sklep jest czytelny dla klienta, martwisz się, że komunikacja z klientem nie działa.

Sprawdź po co audyt sklepu...

Doradztwo

Doradzamy indywidualne rozwiązania, proponujemy korzystne optymalizacje i narzędzia, układamy plan zadań, przygotowujemy koncepcje komunikacji marki i sprzedaży. Z nami będziesz na bieżąco z nowościami ecommerce! Potrzebujesz własnego Interim Managera? Trafiłeś we właściwe miejsce!

Skorzystaj jeśli: chcesz poprawić pozycję sklepu w wyszukiwarkach, brak ci czasu na biznes i optymalizację sklepu, chcesz wiedzieć, jak poprawić sprzedaż lub potrzebujesz spójnej koncepcji i wizji firmy.

Marketing

Integrujemy kanały sprzedaży, budujemy content treściowy i graficzny, wysyłamy newslettery, prowadzimy akcje marketingowe i profile social media i dajemy pełne wsparcie techniczne!

Skorzystaj jeśli: chcesz zbudować content i zaplecze seo, stworzyć bazę subskrybentów, nie masz czasu na prowadzenie bloga, chcesz zorganizować dobrą akcję sprzedażową lub rozpocząć marketing B2B.

Serwis

Integrujemy Twój sklep z oprogramowaniem zewnętrznym, wdrażamy optymalne narzędzia, integrujemy sklepy z Amazonem, Ebayem i BaseLinkerem, kodujemy, konfigurujemy silniki, budujemy zaplecze seo i zapewniamy kompleksową opiekę techniczną.

Skorzystaj jeśli: chcesz zautomatyzować procesy na sklepie, zsynchronizować stany magazynowe, chcesz poprawić dostarczalność maili lub zrobić integrację z nowymi platformami sprzedaży.

Sklep internetowy okiem eXperta

Szkolenia

Organizujemy indywidualne szkolenia dla managerów, kadr i zespołów z zakresu technicznej obsługi sklepu, marketingu oraz miękkich kompetencji biznesowych.

Skorzystaj jeśli: chcesz pobudzić emocje Klienta i wyróżnić markę, odnieść sukces w e commerce, zarządzać zespołem, nauczyć się delegacji zadań lub podnieść jakość CRM w firmie.