Newslettery i maile automatyczne

Wysyłka newsletterów, newsletterów sms i maili automatycznych to jedno z najważniejszych działań w obszarze bezpośredniej komunikacji z Klientem. Po pierwsze, trafiamy do grupy odbiorców, która kupuje systematycznie w danym sklepie, po drugie mamy możliwość personalizowania promocji, po trzecie jest to najlepsze narzędzie do budowania zaufania i lojalności wobec Klienta.

Wysyłka newsletterów może przybierać formę cykliczną lub jednorazową, opierać się na dedykowanych szablonach wiadomości lub korzystać z wiadomości automatycznych, konfigurowanych tylko raz. Oferujemy tworzenie banerów, układanie treści i tytułów, pomoc przy organizacji promocji, tworzenie szablonów, scenariusze maili automatycznych, wysyłanie ankiet, samouczków, przypomnień i nagród. To niezbędnik przy wdrażaniu programu lojalnościowego oraz informowaniu o promocjach.

Dzięki newsletterom i mailom automatycznym:

Masz możliwość bezpośredniego dotarcia do klienta poprzez e-mail, sms, powiadomienie.

Możesz informować Klienta o promocjach, nowościach, zmianach na sklepie i nagrodach.

Korzystasz z możliwości remarketingu: przypominasz o porzuconym koszyku i punktach lojalnościowych.

Sprawnie prowadzisz złożone kampanie informacyjne i marketingowe.

CO ZAWIERA PAKIET NEWSLETTER?

SZABLON NEWSLETTERA

Tworzymy indywidualny szablon newslettera i maila automatycznego, który wykorzystać w komunikacji.

BANERY I TREŚCI

Przygotowujemy personalizowane banery, treści i tytuły newsletterów, pomagamy przy organizacji promocji i komunikacji w obszarze newslettera.

TECHNIKALIA

Dbamy o porządek w bazie subskrybentów, sprawdzamy każdy wysyłany newsletter test mailingiem, przygotowujemy cykliczne raporty.

NEWSLETTER SMS

Umożliwiamy wysyłkę newsletterów SMS do twojej bazy subskrybentów.

SCENARIUSZE

Przygotowujemy scenariusze pod maile automatyczne: program lojalnościowy, ankiety, przypomnienia o produktach, samouczki.

OPIEKA

Wdrażamy nowe możliwości korzystania z bazy subskrybentów oferujemy wsparcie przy pozyskaniu nowych klientów zapisanych do newslettera.

Poznaj szczegóły!

Wypełnij formularz
i sprawdź indywdualną, doradczą ofertę na usługi,
skrojoną specjalnie dla Ciebie!

PAKIETY

Co zawiera pakiet?

Pakiet MINI

Pakiet MEDIUM

Pakiet FULL

  • Stworzenie responsywnego szablonu wiadomości e-mail
  • Dbanie o dostarczalność poczty na najwyższym poziomie
  • Wysyłka 2 newsletterów powitalnych

  • Wysyłka do 10 newsletterów miesięcznie

  • Wysyłka do 15 newsletterów miesięcznie

PAKIETY

Co zawiera pakiet?

Pakiet MINI

  • Stworzenie responsywnego szablonu wiadomości e-mail
  • Dbanie o dostarczalność poczty na najwyższym poziomie
  • Wysyłka 2 newsletterów powitalnych

Pakiet MEDIUM

  • Stworzenie responsywnego szablonu wiadomości e-mail
  • Dbanie o dostarczalność poczty na najwyższym poziomie
  • Wysyłka 2 newsletterów powitalnych

  • Wysyłka do 10 newsletterów miesięcznie

Pakiet FULL

  • Stworzenie responsywnego szablonu wiadomości e-mail
  • Dbanie o dostarczalność poczty na najwyższym poziomie
  • Wysyłka 2 newsletterów powitalnych

  • Wysyłka do 15 newsletterów miesięcznie

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Po co wysyłać newslettery?

Newsletter to narzędzie, które pozwoli firmie nawiązać relację z klientem i przywiązać go do swojej marki. Dzięki niemu klient, który potencjalnie jest zainteresowany naszym asortymentem (w końcu zapisał się do newslettera dobrowolnie!) będzie na bieżąco z ważnymi dla firmy wydarzeniami, nowymi produktami i co dla niego istotne -PROMOCJAMI. Dzięki newsletterowi, stosunkowo niewielkim kosztem, możemy dotrzeć do dobrze dobranej grupy klientów.

Jak ułożyć dobry tytuł newslettera?

Tytuł powinien być zwięzły, powinien uchylić rąbek tego co znajdziemy w wiadomości i przedstawić korzyść z otwarcia maila. Musi wezwać potencjalnego klienta do podjęcia akcji.

Jak często wysyłać maile do Klientów?

Dobrym pomysłem jest regularna wysyłka newslettera np. raz w tygodniu. Dodatkowo jeśli szykujemy jakieś specjalne promocje również należy powiadomić o tym klienta. Musimy jednak pamiętać, by nie przesadzić z częstotliwością wysyłki newslettera - nikt nie lubi być zasypany wiadomościami.