Strategia komunikacji marki

Całościowa strategia na komunikację marki, łączy wszystkie zalecenia poaudytowe z burzą mózgów i pracą kreatywną zespołu. Podczas budowania strategii określamy język komunikacji z klientem, sposób przedstawienia marki, budujemy Big Idea, wizję i misję, dobieramy styl i język komunikacji w oparciu o grupę docelową.

To tutaj powstaje zwarty plan na konkretne podstrony, landingi i wpisy, jakie powinny znaleźć się na sklepie, strategie komunikacji w social media, pomysły na elementy podstron, scenariusze i formaty treści w social media, propozycje na styl banerów i logotypu oraz wyróżniki marki. Tu przygotowujemy efekt Wow. Zwykle proponujemy kilka możliwości działań, a Tobie zostawiamy wybór co do wyboru ścieżki i określenia charakteru Twojego sklepu i Twojej marki.

Dzięki spójnej identyfikacji wizualnej:

Wyróżniasz sklep na tle konkurencji i zyskasz rozpoznawalność marki.

Wizerunek sklepu staje się spójny, dobieramy też właściwy styl komunikacji.

Prowadzisz i aktywizujesz Klienta w najważniejszych dla Twojej branży social media.

Budujesz świadomość marki, języki korzyści, języki wartości i pozyskujesz nowych Klientów.

CO ZAWIERA KONCEPCJA KOMUNIKACJI MARKI?

BIG IDEA

Tworzymy propozycje na główne hasło, pomagamy określić i zaprezentować wizję i misję sklepu.

STRATEGIA KOMUNIKACJI

Układamy całościowy plan komunikacji obejmujący podstrony i landingi, social media, mailing, ścieżkę CTA oraz witryny partnerskie.

JĘZYK KOMUNIKACJI

Na postawie informacji o grupie docelowej dobieramy język i styl komunikacji z Klientem.

PLAN TREŚCI

Układamy rozbudowany plan contentowy dla sklepu, obejmujący szereg podstron i działań pozycjonujących markę.

SOCIAL MEDIA

Dobieramy właściwe kanały budowania społeczności, układamy strategie komunikacji i formaty treści.

GRATYFIKACJE

Dobieramy języki korzyści, języki wartości, gratyfikacje i elementy wyróżniające brand na tle konkurencji i w oczach klienta.

Szybki Audyt!

Chcesz próbkę?
Prześlij nam swojego maila i adres strony a my
wykonamy dla Ciebie mini audyt zupełnie za free!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jak dobrać social media do mojego biznesu?

Kanały budowania społeczności dobieramy przede wszystkim wobec grupy docelowej: poziom wykształcenia, wiek, preferencje aktualności podpowiedzą nam, gdzie znajdziemy potencjalnych klientów.

Big Idea, misja i wizja. Czy to w ogóle potrzebne?

To najważniejsze choć często pomijane założenie przy kreowaniu marki. Musimy pamiętać, że klient powinien zidentyfikować się z marką i jej wartościami, polubić ją i uznać za swoją bo tylko tak będzie do nas wracał. W tym pomaga pokazanie mu naszych celów i wartości.

Dlaczego język korzyści jest ważny?

Języki korzyści i gratyfikacje na sklepie są elementem obowiązkowym. Dzięki drobnej acz widocznej ikonografice, krótkim tekście na temat tego, co można zyskać, robiąc zakupy w sklepie internetowym od razu komunikujemy Klientowi jakość usług i zachęcamy do zakupów.