Opiekun, doradca i przewodnik sprzedaży

ePATRON to Twój osobisty opiekun, manager i doradca. To konsjerż Twojego sklepu. Dzięki niemu nie musisz mieć na głowie wszystkich spraw i pamiętać o terminach realizacji zadań. Zadbamy o szczegółowy plan działania, raport prac i użyteczną koncepcję sprzedażową. Wytropimy krzaki na stronie i nowości w branży. Wszystko podamy na tacy, w dobrze opisanych zadaniach. ePATRON z miesiąca na miesiąc określi priorytety, wyznaczy terminy ich realizacji, przypilnuje postępów, zorganizuje akcje sprzedażowe i zadzwoni do Ciebie, byś sprawdził efekt realizacji i raport wykonanych prac.

Opiekun i Doradca zaplanuje Twój budżet i odciąży Cię w codziennych zadaniach: skontaktuje się w Twoim imieniu z partnerami, a także doradzi kolejność kroków rozwojowych i znajdzie odpowiedź na każde pytanie

Korzystając z ePatrona możesz liczyć na:

Bieżącą opiekę nad sklepem i działaniami zespołu

Doradztwo merytoryczne i konceptualne

Priorytetowanie, nadzór i rozliczanie zadań

Planowanie rozwoju i delegowanie nowych zleceń

PO CO CI ePATRON?

STRATEGIA

Opiekun przedstawi ci plan pracy i najlepsze rozwiązania marketingowe

KOMUNIKACJA

My pamiętamy i komunikujemy się z tobą w sprawach dotyczących twojego sklepu

OPIEKA

Kompleksowo zaopiekuje się organizacją pracy i zadań zespołu

PLANOWANIE

Określi najważniejsze zadania i wypriorytetuje je

ROZWÓJ

Przekażemy ci nasze pomysły na rozbudowę i rozwój twojego biznesu

DORADZTWO

Doradzi w trudnych kwestiach i pokaże najlepsze pomysły na ich realizację

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się