Chatboty i Voice marketing

To jeden z najgorętszych tematów ecommerce w tym roku. O ile z chatbotami eksperymentujemy już od dłuższego czasu, o tyle możliwości Asystenta Google są nadal łakomym kąskiem dla największych graczy i szansą na wyróżnienie sklepu, zwiększenie widoczności w google, wykorzystanie zabawy do promocji produktów i usług. Szacuje się, że Voice ecommerce do końca 2020 będzie wykorzystywany w 70% zapytań do wyszukiwarki Google! To ogromne liczby, dlatego warto już dziś zadbać o optymalizację Asystenta Google i przygotować sklep na przyszłość!

Jeżeli chodzi o Chatboty to niezwykle ciekawe narzędzie pozwalające na automatyzację obsługi klienta. Oczywiście nic nie zastąpi klasycznej rozmowy, ale dzięki dobrym scenariuszom treści oraz przemyślanej strukturze zapytań, możemy odpowiadać Klientowi na najważniejsze pytania poza godzinami pracy oraz budować bloki komunikacji, które udzielą mu wyczerpujących odpowiedzi.

Dzięki czat botom i voice marketingowi:

Dostosowujesz sklep i social media do aktualnych standardów rozwoju ecommerce.

Wzmacniacz świadomość marki, zwiększasz możliwości komunikacji Klienta ze sklepem.

Optymalizujesz CRM swojego sklepu wyprzedzając potrzeby i oczekiwania odbiorców.

Wyprzedzasz konkurencję i niskokosztowo optymalizujesz działania wizerunkowe.

CO ZAWIERA PAKIET CHATBOTY I VOICE MARKETING?

CHATBOTY NA SKLEPIE

Uruchomimy inteligentny czat na sklepie, który odpowie na najważniejsze pytania Klienta .

NARZĘDZIA MESSENGERA

Skonfigurujemy narzędzia messengera pod rozmowy Twojego bota z klientami.

SCENARIUSZE ROZMÓW

Zbierzemy najważniejsze pytania klientów w inteligentny scenariusz rozmów z możliwością wyboru tematu.

SCENARIUSZE DLA VOICE MARKETING

Przygotujemy kilka scenariuszy działań pod Asystenata Google: frazy kluczowe i definicje, inteligentny faq, zabawy zwiększające świadomość marki.

KONFIGURACJA

Wprowadzimy i uruchomimy voice Asystenta Google dla Twojego sklepu.

TESTY

Wykonamy konieczne testy w celu zatwierdzenia narzędzia.

Poznaj szczegóły!

Wypełnij formularz
i sprawdź indywdualną, doradczą ofertę na usługi,
skrojoną specjalnie dla Ciebie!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest Asystent Google?

To jedno z kluczowych narzędzi Google: inteligentny asystent osobisty, stworzony przez markę w celu ułatwienia użytkownikom poruszania się po serwisie. Jest dostępny na telefonach, smartfonach i komputerach, pozwala zarządzać inteligentnymi urządzeniami domowymi. Możesz z nim porozmawiać :)

Jak działają chatboty?

Celem chatbotów jest inteligentne prowadzenie konwersacji z udziałem człowieka z komputerem. Ma on replikować zachowania ludzkie, daje odpowiedzi na powtarzalne pytania oparte o słowa kluczowe. Najprostsze boty wykorzystują schematy blokowe.

Jak mogę sprawdzić działanie Voice asystenta?

Bardzo ciekawym casem, na którym widać możliwości optymalizacji voice managera pod ecommerce są Play i Ptaki Polskie. Wystarczy że wciśniesz ikonkę asystenta (zwykle środkowe kółeczko na matrycy telefonu) i powiesz: chcę porozmawiać z PLAY lub też chcę porozmawiać z PTAKI POLSKIE. Możemy wykonać dla Ciebie to samo!