OSTATNIE WPISY

XVI Targi eHandlu w Krakowie za Nami!

14.05.2019

Dziękujemy! To chyba najważniejsze, co chcemy powiedzieć! Gdybyśmy wiedzieli, że będzie takie zainteresowanie naszym stoiskiem i naszą ekipą, bylibyśmy w pełnym składzie! Targi ehandlu to od lat największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej! Ponad 4000 uczestników, 130 Wystawców, prezentacje produktów, usług, merytoryczne prelekcje i doskonałe nastroje. Słowem: gratka dla wszystkich, którzy mają coś wspólnego z e-sprzedażą! A my mamy dużo. I nie mogło Nas tam zabraknąć!

Czytaj więcej

Po co audytować sklep?

15.03.2019

Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu? A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że...

Czytaj więcej

Technikalia okiem experta

09.02.2019

Przeraża cię temat migracji, dobór narzędzi ecommerce, integracja czy przebudowa procesów? Chcesz postawić sklep internetowy albo dobrać silnik sklepu pod B2B anie nie wiesz jak? Nie martw się! Z nami ogarniesz to w mig! Przedstawiamy cztery elementy, które składają się na dobrze zbudowany sklep. A więc, jak to działa? Nie wiesz, JAK DZIAŁA TWÓJ SKLEP? Czy jest optymalnie przystosowany do oczekiwań klientów? A może potrzebujesz zmian, aby odpowiedzieć na ich potrzeby? Czasem wystarczy...

Czytaj więcej

At-Outlet od A do Z

30.01.2019

Jesteśmy zdania, że każdy problem ma rozwiązanie. Potwierdzają to kolejne wyzwania, na jakie trafiamy w naszej pracy. Jeżeli zastanawiacie się, co można zrobić w sklepie przez rok, zapraszamy do sprawdzenia cyklu case study. Tym razem na muszce trzymamy AT-Outlet.pl – dość duży, genialny sklep internetowy, który oferuje recykling sprzętu i proponuje klientom sprawne używane, poleasingowe i powystawowe komputery i laptopy, tablety oraz smartfony. Klient zwrócił się do nas...

Czytaj więcej

Optymalizacja sklepu internetowego

30.01.2019

W pierwszym etapie pracy przygotowaliśmy specyfikację migracji sklepu na platformę ATOMSTORE, która nie tylko odpowiadała na potrzeby klienta, ale też oferowała możliwości przyszłego rozwoju i jeszcze większą automatyzację procesów zakupowych w sklepie internetowym klienta. Najbardziej problematycznym zadaniem okazało się jednak przygotowanie rozwiązania konfiguratora oprawek i soczewek kontaktowych, który będzie odpowiadał dzisiejszym standardom UX...

Czytaj więcej

eCommerce w świecie detailingu

30.01.2019

Witajcie! Zapraszamy w kolejną podróż przez wszystkie etapy optymalizacji sklepu internetowego. Dzisiaj omówimy przemianę sklepu MrCleaner.pl, który działa w branży kosmetyki samochodowej i detailingu od 2004. Niestety dopiero w 2016 marka wpadła w nasze ręce i dostała duży napęd. Przekonajcie się, jak wiele można zyskać na profesjonalnym, kompleksowym wsparciu IT i wzmocnieniu działań marketingowych! Sklep MrCleaner był jednym z naszych pierwszych, większych...

Czytaj więcej

eCommerce jak złoto!

30.01.2019

Sklep falana to kolejne nasze wyzwanie. Właściciel marki Falana, producent wysokiej jakości biżuterii zgłosił się do nas w lutym 2018r. z następującym problemem:  w momencie podjęcia współpracy klient posiadał trzy sklepy internetowe, na dwóch z nich realizował sprzedaż detaliczną, ostatni sklep skupiał klientów hurtowych, jak się jednak okazało, jeden ze sklepów internetowych generował zerową sprzedaż. Jesteście ciekawi jak rozwiązaliśmy kłopot oraz czego można dokonać w kilka miesięcy w naszej branży?

Czytaj więcej

Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów!

28.01.2019

24 stycznia w Rzeszowie odbyła się konferencja poświęcona sprzedaży przez Internet. Było to 12. spotkanie z cyklu: inCommerce, skierowane do osób związanych z branżą e-commerce. Jest nam bardzo miło, że mieliśmy okazję poprowadzić dla Was jedną z prelekcji na wydarzeniu! InCommerce - spotkanie branży e-commerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu, serwowana w atrakcyjnej formie: ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa...

Czytaj więcej

Pozycjonowanie strony i sklepu internetowego

07.01.2019

Pozycjonowanie jest sztuką bardzo trudną lecz dającą ogromne korzyści. Jeśli zależy Ci na dobrych wynikach musisz uzbroić się w cierpliwość. Proces pozycjonowania wiąże się z ciągłym dokształcaniem, czytaniem forów tematycznych, blogów, artykułów o ciągle zmieniającym się świecie Google. Bardzo często firmy nie doceniają pozycjonowania, uważają, że najlepszym rozwiązaniem jest płatna reklama. Skutkuje to tym, że marka zanika w wyszukiwarce Google, albo znajduje się na bardzo niskiej pozycji...

Czytaj więcej

Konferencja e-commerce Wrocław

23.11.2018

18 listopada 2018 roku we Wrocławiu odbyła się konferencja e-commerce w której braliśmy czynny udział! Słuchało nas wspaniałe grono ludzi ściśle związanych z branżą e-commerce. Dziękujemy za Wasze wsparcie! Co było tematem naszej prelekcji? Nasz prezes Marek Szekely przedstawił uczestnikom konferencji prelekcję, która szczegółowo i bez ściemy odpowiedziała na pytanie: Co powinien zrobić sklep, aby sprawnie zmienić system? Mówiliśmy o kolejnych etapach zmiany systemu strony jakim są: przygotowanie/audyt, proces...

Czytaj więcej

Jak spojrzeć na sklep oczami klienta?

30.07.2018

Istnieje szereg czynników, które decydują o tym, czy Twój sklep zostanie opublikowany i obdarzony zaufaniem czy przeciwnie, klient powie „NO WAY!” i wybierze usługę u konkurencji. Aby uniknąć wpadek, coraz więcej sklepów decyduje się na cichy audyt i doskonalenie standardów obsługi klienta. Ta rewolucyjna metoda jest zaczerpnięta ze sprzedaży bezpośredniej. Tajemniczy klient (mystery shopping) staje się coraz popularniejszy w branży Ecommerce nie bez powodu – pozwala spojrzeć na sklep oczami klienta.

Czytaj więcej

Prawda czy mit? Komunikacja bez przemocy w relacjach biznesowych

24.07.2018

W komunikacji bez przemocy chodzi przede wszystkim o wzajemne słuchanie się i zrozumienie. Dobry lider, szef i współpracownik powinien wypisać sobie na ścianie i sumieniu kilka cennych rad, które ustrzegą go przed mianem tyrana i pozwolą budować fantastyczne relacje z innymi. I zacząć je stosować. To powinno wystarczy do budowania satysfakcjonujących relacji biznesowych i wzmacniania szacunku do siebie i innych. Człowiek posiada różne rodzaje inteligencji. Wg Gardena Howarda...

Czytaj więcej