
OSTATNIE WPISY

Wszystko co się zaczyna, musi się kiedyś skończyć…
02.02.2022Wszystko co się zaczyna musi się kiedyś skończyć, ale to nie oznacza, że znikamy na dobre! Zaczynamy po prostu nową przygodę, na horyzoncie pojawił się nowy projekt, który jest szansą na wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania dla naszych klientów. Zmieniamy się, mamy nadzieję, że na lepsze. Przemianę przechodzi nie tylko nasza strona, ale i też schemat naszego […]
Czytaj więcej
Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.
16.06.2021Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]
Czytaj więcej
Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?
20.05.2021Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]
Czytaj więcej
Kiedy warto odświeżyć logo firmy?
28.04.2021Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]
Czytaj więcej
Integracja AtomStore – BaseLinker. Funkcjonalność i możliwości
22.04.2021BaseLinker to narzędzie, z którego korzysta dziś wielu właścicieli sklepów internetowych, dążących do usprawnienia sprzedaży i poprawy możliwości swojej platformy e-Commerce. Poznaj możliwości naszej autorskiej integracji silnika AtomStore z systemem BaseLinker, stworzonej specjalnie na potrzeby i oczekiwania klientów! Jakie działania przynosi ze sobą integracja systemu AtomStore i oprogramowania BaseLinker? Zajmujesz się sprzedażą online, działasz na […]
Czytaj więcej
Panel Doradztwa eCommerce – czyli jak zdynamizowaliśmy nasze działania na czas pandemii.
05.04.2021Prowadzisz sklep online i chcesz mieć pełną kontrolę nad działaniami eCommerce? Nasz panel pozwala na zgromadzenie wszystkich specjalistów w jednym miejscu, tak żebyśmy mogli zaoferować naszym klientom usługi najwyższej jakości. Pracujemy wspólnie i wszystkie zrealizowane zadania to efekt ciężkiej pracy jako jeden spójny organizm. Pandemia, a komunikacja. Czas pandemii jest niewątpliwie jednym z najcięższych okresów […]
Czytaj więcej
Czym jest BaseLinker i jak z niego korzystać?
12.03.2021Sprzedaż w internecie jest powszechnym zjawiskiem, zwłaszcza w ostatnim czasie, gdy pandemia przejęła kontrolę nad życiem niemalże wszystkich ludzi. Prowadzenie sklepów internetowych to bardzo dobry pomysł na dochodowy biznes, jednakże jego rozkręcenie wymaga odpowiedniej wiedzy i strategii, która przyniesie nam właściwe działania marketingowe. Tutaj z pomocą przychodzi BaseLinker! Czym w ogóle jest BaseLinker? Jest to […]
Czytaj więcej
Dlaczego Polacy kupują na Aliexpress?
16.09.2020Zastanawiałeś/aś się kiedyś skąd wziął się fenomen Aliexpress? Dlaczego Polacy wolą zamawiać z Chin, zamiast robić zakupy w kraju? Zdania na ten temat są mocno podzielone, a wokół samego Aliexpress krąży wiele kontrowersji. Nie zmienia to jednak faktu, że zainteresowanie zakupami z Chin z dnia na dzień rośnie. Nie są to już tylko puste słowa, […]
Czytaj więcej
Czym są brandowe słowa kluczowe?
10.09.2020Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]
Czytaj więcej
Czym jest content strony?
24.08.2020Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]
Czytaj więcej
Czym jest grupa docelowa?
19.08.2020Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]
Czytaj więcej
Czym jest audyt SEO i dlaczego jest tak ważny
13.08.2020W głowie kiełkuje Ci pomysł na biznes? Chcesz zacząć działać w branży e-commerce? A może masz już własny sklep internetowy, ale nie przyciąga on tylu klientów ilu byś sobie życzył? Jeśli zastanawiasz się dlaczego tak jest oraz co możesz zrobić aby poprawić parametry i znaleźć się na szczycie listy wyników wyszukiwania – już teraz dowiedz […]
Czytaj więcej
Dobry tytuł newslettera? 3 zasady tytułu wiadomości
11.08.2020Dobrze skonstruowany tytuł wiadomości, jest najlepszym sposobem na wysoki Open Rate newslettera. Nie każdy jednak wie, jak go stworzyć. Często kierujemy się zasadą, że im więcej tym lepiej. Czy jednak i tym razem zda ona egzamin? Musimy zadać sobie podstawowe pytanie: czy w tym wypadku lepiej postawić na jakość, czy na ilość? Po przeczytaniu tego […]
Czytaj więcej
Otwieralność newslettera: 5 kluczowych czynników
04.08.2020Jeżeli interesowałeś/aś się już kiedyś tematem Newsletterów, to wiesz, że krąży wokół nich wiele kontrowersji. Śledząc artykuły czy fora internetowe, można napotkać na swojej drodze wiele sprzecznych informacji. Czy warto więc wprowadzić Newsletter do swojej działalności, jako jeden z przekazów informacji? My uważamy, że tak! Dlatego zostań z nami i sam się przekonaj! Zacznijmy od […]
Czytaj więcej
Poszukiwany koder!
20.02.2020Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na nieustanny rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy, a komputer jest Twoim przyjacielem, to stanowisko pracy jest odpowiednie dla Ciebie! Zrób krok do przodu i wyślij nam swoje CV!
Czytaj więcej
Poszukiwany grafik / designer
20.02.2020Photoshop i Illustrator to Twoje alter-ego? Chciałbyś wykorzystać swoje umiejętności graficzne i przełożyć swoją kreatywność na dynamiczną branżę e-commerce oraz wyznaczyć nową jakość estetyki w polskim internecie? Jeżeli masz choć trochę doświadczenia przy projektach e-commerce i budowaniu stron internetowych, orientujesz się w trendach sprzedaży, marketingu, mediów społecznościowych, czekamy na Twoje zgłoszenie! Zapewniamy pełną wyzwań pracę na froncie przy wdrożeniach najlepszych systemów e-commerce w kraju.
Czytaj więcej
Poszukiwany copywriter!
20.02.2020Jeżeli pisanie jest Twoim żywiołem, nie masz problemu z ortografią i interpunkcją, a do tego jesteś kreatywny, lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i podchodzisz do pracy metodycznie i zadaniowo, spróbuj swoich sił w naszym zespole! A może chciałbyś poznać tajniki voice marketingu i budować sprzedażowe czatboty? Nie masz doświadczenia? Nie martw się. Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje - liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności.
Czytaj więcej
Dowiedz się, czym jest Voice Marketing!
19.02.2020Robienie zakupów przez Internet jest już tak naturalną czynnością, że nawet nie trzeba zwracać uwagi na płynące z tego korzyści. Jednak w tym wypadku musimy zasiąść na kanapie z laptopem, smartfonem lub tabletem, trochę poklikać, wprowadzić kilka danych, no i zapłacić. A co byś powiedział na możliwość robienia zakupów podczas jazdy samochodem? OK, może nie Ty, bo zalecamy skupić się na prowadzeniu auta, ale może Twój pasażer, albo Ty, gdy stoisz w długim korku. Brzmi jak film science fiction?
Czytaj więcej
Automatyzujemy komunikację
25.11.2019Tegoroczna jesień to intensywny okres rozwoju Doradztwa. Nawiązujemy nowe relacje po targach w Warszawie, rozpoczynamy działalność szkoleniową, eksperymentujemy w sprawach technicznych i usprawniamy prowadzone przez nas sklepy. Rozwijamy nasze umiejętności w mediach społecznościowych, czego efekty zobaczycie już wkrótce. Badania specjalistów pokazują, że Messenger staje się główną platformą komunikacji na linii klient-sprzedawca.
Czytaj więcej
Warszawskie Targi eHandlu – byliśmy! I co dalej?
23.10.2019Wróciliśmy z targów, trochę ochłonęliśmy, ale emocje nadal się nas trzymają! Oczywiście bardzo pozytywne emocje. Targi eHandlu w Warszawie to blisko 4 tys. uczestników, 140 wystawców i kilkudziesięciu prelegentów. Byliśmy też my i przede wszystkim Wy! Ogromnie nas cieszy duże zainteresowanie naszymi usługami ecommerce. Już po kilku rozmowach zwróciliśmy uwagę, że zagadujecie nas z dużą świadomością tego, czego oczekujecie.
Czytaj więcej
Piątek z contentem
21.10.2019Prowadzisz sklep internetowy i na pewno dobrze wiesz, jaka jest różnica między handlem w sieci a formą klasyczną. Towar ze sklepu internetowego jest pewną zagadką. Nie możesz mu się dokładnie przyjrzeć, dotknąć, poznać faktury materiału, zważyć w rękach czy nawet powąchać. Dlatego sprzedając w Internecie należy prowadzić szeroko zakrojone akcje marketingowe, które pozwolą klientowi jak najlepiej poznać produkt. Zawartość tekstowa i graficzna na stronie Twojego sklepu jest bardzo ważna.
Czytaj więcej
Piątek z audytem sklepu
16.10.2019Myślisz sobie tak - Facebook jest, opisy produktów i kategorii są. Blogi, artykuły, grafiki, wszystko jest, ale sprzedaż nie idzie, a konkurencja szczyci się sukcesami. Czyli o co chodzi? Dla nas to jasny sygnał, że z przynajmniej jednym z tych elementów jest coś nie tak. Co robimy? Memory, find, Doradztwo. I wszystko jasne. Wpuszczamy do Twojego sklepu Tajemniczego klienta. Gość buszuje po sklepie, przygląda się kluczowym obszarom i daje znać co należy poprawić.
Czytaj więcej
Piątek z Facebookiem
11.10.2019Jeżeli uważasz, że Facebook to tylko miejsce, w którym można pochwalić się zdjęciami z wakacji i zobaczyć co słychać u sąsiada – jesteś w dużym błędzie. Dzisiejszy Facebook to potężna platforma marketingowa, bez której Twój ecommerce nie ma prawa działać poprawnie. W ogóle nie ma prawa działać. Tu sprawdzi się powiedzenie, które jeszcze nie tak dawno można było przyjąć za żart – nie istniejesz na Facebooku, nie istniejesz w realu. W nowoczesnym Internecie sklepów jest mnóstwo.
Czytaj więcej
Poszukiwany eCommerce Runner!
07.10.2019Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy stanowisko pracy: eCommerce Runner jest odpowiednie dla Ciebie!
Czytaj więcej
Poszukiwany Social Media ninja!
18.06.2019Jeżeli świat Facebooka i Instagrama jest Ci dobrze znany i chcesz zająć się nim na poważnie, a do tego masz dar analizowania rzeczywistości, wyciągania wniosków, krytycznego myślenia, jesteś kreatywny, lubisz dyskusje i nie boisz się budzenia kontrowersji, spróbuj swoich sił w naszym zespole! Nie masz doświadczenia w social media i analizie danych? Nie martw się! Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje!
Czytaj więcej
Poszukiwany copywriter!
18.06.2019Jeżeli pisanie jest Twoim żywiołem, nie masz problemu z ortografią i interpunkcją, a do tego jesteś kreatywny, lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i podchodzisz do pracy metodycznie i zadaniowo, spróbuj swoich sił w naszym zespole! Nie masz doświadczenia w budowaniu contentu? Nie martw się. Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje - liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności.
Czytaj więcej
XVI Targi eHandlu w Krakowie za Nami!
14.05.2019Dziękujemy! To chyba najważniejsze, co chcemy powiedzieć! Gdybyśmy wiedzieli, że będzie takie zainteresowanie naszym stoiskiem i naszą ekipą, bylibyśmy w pełnym składzie! Targi ehandlu to od lat największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej! Ponad 4000 uczestników, 130 Wystawców, prezentacje produktów, usług, merytoryczne prelekcje i doskonałe nastroje. Słowem: gratka dla wszystkich, którzy mają coś wspólnego z e-sprzedażą! A my mamy dużo...
Czytaj więcej
Po co audytować sklep?
15.03.2019Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu? A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź...
Czytaj więcej
Technikalia okiem experta
09.02.2019Przeraża cię temat migracji, dobór narzędzi ecommerce, integracja czy przebudowa procesów? Chcesz postawić sklep internetowy albo dobrać silnik sklepu pod B2B anie nie wiesz jak? Nie martw się! Z nami ogarniesz to w mig! Przedstawiamy cztery elementy, które składają się na dobrze zbudowany sklep. A więc, jak to działa? Nie wiesz, JAK DZIAŁA TWÓJ SKLEP? Czy jest optymalnie przystosowany do oczekiwań klientów? A może potrzebujesz zmian, aby odpowiedzieć na ich potrzeby? Czasem...
Czytaj więcej
AT-Outlet od A do Z
30.01.2019Jesteśmy zdania, że każdy problem ma rozwiązanie. Potwierdzają to kolejne wyzwania, na jakie trafiamy w naszej pracy. Jeżeli zastanawiacie się, co można zrobić w sklepie przez rok, zapraszamy do sprawdzenia cyklu case study. Tym razem na muszce trzymamy AT-Outlet.pl – dość duży, genialny sklep internetowy, który oferuje recykling sprzętu i proponuje klientom sprawne używane, poleasingowe i powystawowe komputery i laptopy, tablety oraz smartfony. Klient zwrócił się do nas...
Czytaj więcej
Optymalizacja sklepu internetowego
30.01.2019W pierwszym etapie pracy przygotowaliśmy specyfikację migracji sklepu na platformę ATOMSTORE, która nie tylko odpowiadała na potrzeby klienta, ale też oferowała możliwości przyszłego rozwoju i jeszcze większą automatyzację procesów zakupowych w sklepie internetowym klienta. Najbardziej problematycznym zadaniem okazało się jednak przygotowanie rozwiązania konfiguratora oprawek i soczewek kontaktowych, który będzie odpowiadał dzisiejszym standardom UX...
Czytaj więcej
eCommerce w świecie detailingu
30.01.2019Witajcie! Zapraszamy w kolejną podróż przez wszystkie etapy optymalizacji sklepu internetowego. Dzisiaj omówimy przemianę sklepu MrCleaner.pl, który działa w branży kosmetyki samochodowej i detailingu od 2004. Niestety dopiero w 2016 marka wpadła w nasze ręce i dostała duży napęd. Przekonajcie się, jak wiele można zyskać na profesjonalnym, kompleksowym wsparciu IT i wzmocnieniu działań marketingowych! Sklep MrCleaner był jednym z naszych pierwszych, większych...
Czytaj więcej
eCommerce jak złoto!
30.01.2019Sklep falana to kolejne nasze wyzwanie. Właściciel marki Falana, producent wysokiej jakości biżuterii zgłosił się do nas w lutym 2018r. z następującym problemem: w momencie podjęcia współpracy klient posiadał trzy sklepy internetowe, na dwóch z nich realizował sprzedaż detaliczną, ostatni sklep skupiał klientów hurtowych, jak się jednak okazało, jeden ze sklepów internetowych generował zerową sprzedaż. Jesteście ciekawi jak rozwiązaliśmy kłopot oraz czego można dokonać w kilka...
Czytaj więcej
Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów!
28.01.201924 stycznia w Rzeszowie odbyła się konferencja poświęcona sprzedaży przez Internet. Było to 12. spotkanie z cyklu: inCommerce, skierowane do osób związanych z branżą e-commerce. Jest nam bardzo miło, że mieliśmy okazję poprowadzić dla Was jedną z prelekcji na wydarzeniu! InCommerce - spotkanie branży e-commerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu, serwowana w atrakcyjnej formie: ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa...
Czytaj więcej
Pozycjonowanie strony i sklepu internetowego
07.01.2019Pozycjonowanie jest sztuką bardzo trudną lecz dającą ogromne korzyści. Jeśli zależy Ci na dobrych wynikach musisz uzbroić się w cierpliwość. Proces pozycjonowania wiąże się z ciągłym dokształcaniem, czytaniem forów tematycznych, blogów, artykułów o ciągle zmieniającym się świecie Google. Bardzo często firmy nie doceniają pozycjonowania, uważają, że najlepszym rozwiązaniem jest płatna reklama. Skutkuje to tym, że marka zanika w wyszukiwarce Google, albo znajduje się na bardzo niskiej pozycji...
Czytaj więcej
Konferencja e-commerce Wrocław
23.11.201818 listopada 2018 roku we Wrocławiu odbyła się konferencja e-commerce w której braliśmy czynny udział! Słuchało nas wspaniałe grono ludzi ściśle związanych z branżą e-commerce. Dziękujemy za Wasze wsparcie! Co było tematem naszej prelekcji? Nasz prezes Marek Szekely przedstawił uczestnikom konferencji prelekcję, która szczegółowo i bez ściemy odpowiedziała na pytanie: Co powinien zrobić sklep, aby sprawnie zmienić system? Mówiliśmy o kolejnych etapach zmiany systemu strony jakim są: przygotowanie/audyt, proces...
Czytaj więcej
Jak spojrzeć na sklep oczami klienta?
30.07.2018Istnieje szereg czynników, które decydują o tym, czy Twój sklep zostanie opublikowany i obdarzony zaufaniem czy przeciwnie, klient powie „NO WAY!” i wybierze usługę u konkurencji. Aby uniknąć wpadek, coraz więcej sklepów decyduje się na cichy audyt i doskonalenie standardów obsługi klienta. Ta rewolucyjna metoda jest zaczerpnięta ze sprzedaży bezpośredniej. Tajemniczy klient (mystery shopping) staje się coraz popularniejszy w branży Ecommerce nie bez powodu – pozwala spojrzeć na sklep oczami klienta.
Czytaj więcej
Prawda czy mit? Komunikacja bez przemocy w relacjach biznesowych
24.07.2018W komunikacji bez przemocy chodzi przede wszystkim o wzajemne słuchanie się i zrozumienie. Dobry lider, szef i współpracownik powinien wypisać sobie na ścianie i sumieniu kilka cennych rad, które ustrzegą go przed mianem tyrana i pozwolą budować fantastyczne relacje z innymi. I zacząć je stosować. To powinno wystarczy do budowania satysfakcjonujących relacji biznesowych i wzmacniania szacunku do siebie i innych. Człowiek posiada różne rodzaje inteligencji. Wg Gardena Howarda...
Czytaj więcej