Audyt UX, UI, UA ➥ Wsparcie | Doradztwo Ecommerce

Audyt UX, UI, UA

To inaczej audyt graficznej użyteczności sklepu, podczas którego sprawdzamy poprawność szablonu pod kątem ścieżki klienta i spójności wizerunkowej marki. Jeżeli usability sklepu internetowego spełnia oczekiwania klienta, ten chętniej do niego wróci, co pomoże poprawiać sprzedaż.

Podczas audytu sprawdzamy ogólną czytelność sklepu: łatwość dostępu do danych kontaktowych, jakość banerów, ścieżki CTA, ścieżkę zakupową, uporządkowanie elementów oraz spójność wizualną i estetykę sklepu. Wszystko podsumowujemy punktowym raportem oraz zaleceniami zmian. Audyt UX, AI i UI jest pierwszym krokiem do przygotowania poprawnej makiety i nowych projektów graficznych pod ruch desktop i RWD.

Dzięki audytowi UX I UI:

Zyskasz intuicyjny i przyjazny user experience.

Dostosujesz grafikę pod desktop i urządzenia mobilne.

Zwiększysz funkcjonalność i estetykę sklepu.

Poprawisz ścieżkę klienta i proces zakupowy na sklepie.

ZAKRES AUDYTU UX I UI

AUDYT UI

Sprawdzenie ogólnej czytelności i użyteczności sklepu pod kątem użytkownika (desktop, mobile).

WEB USABILITY

Sprawdzamy poprawność szablonu i organizację treści sklepie.

USER EXPERIENCE

Sprawdzamy UX, estetyczność sklepu, spójność i czytelność komunikacji.

BANERY

Dajemy informację zwrotną odnośnie banerów i komunikacji wizualnej na sklepie.

STRUKTURA

Sprawdzamy czytelność i strukturę Layoutu dla Klienta, jego zgodność z dobrymi praktykami ecommerce.

RAPORT

Przedstawiamy punktowy, poparty przykładami wykaz błędów oraz zalecenia dotyczące zmian.

Zapisz się do
newslettera!

Chcesz być na bieżąco z tym co u nas słychać? Zapisz się do newslettera, a o wszystkim dowiesz się jako pierwszy.

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

Jobin

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Kiedy z nas
zrezygnujesz!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest UX?

UX (user eperience), czyli projektowanie doświadczeń użytkownika, jest procesem, którego celem jest zwiększenie satysfakcji klienta korzystającego z produktu poprzez poprawę jego funkcjonalności i użyteczności, dostarczenie produktu łatwego w obsłudze, zapewnienie „przyjemnych” interakcji między klientem a produktem.

Co to jest Layout?

Szablon sklepu czyli stały układ kompozycji strony, który będzie powtarzany na wszystkich kolejnych podstronach i materiałach. Określa styl, wygląd strony, sklepu przez kolorystykę, elementy dekoracyjne, krój czcionki i rozmieszczenie treści na stronie.

Jakie są najczęstsze błędy w grafice?

Przewaga formy nad treścią, czyli np. często layouty są zbyt skomplikowane, chaotyczne, nieprzejrzyste (ambitne strony wizytówki), więc użytkownik może się nie odnaleźć na stronie, przez co zniechęca się i "porzuca" stronę. Dalej przesyt wyskakujących okienek, pop-upów, nachalnie "atakujących" użytkownika. Grafika niedostosowana do potrzeb internetu czyli grafiki, które zajmują dużo miejsca, przez co sklep wczytuje się wolniej. Brak zachęt, pokazania korzyści na stronie/sklepie wynikających z korzystania ze sklepu/produktu.