Audyt techniczny sklepu internetowego ➥ Wsparcie | Doradztwo Ecommerce

Audyt techniczny

Najwięcej Klientów trafia do nas z pytaniami: dlaczego mój sklep nie sprzedaje? Co mogę zrobić, aby poprawić sprzedaż? Dlaczego Klienci rezygnują z zakupu? Jak mogę polepszyć sprzedaż? Odpowiedzią na nurtujące Was kwestie jest audyt techniczny.

Kiedy dostajemy od Ciebie klucze do platformy sprawdzamy wszystkie niuanse systemu: jego możliwości, ograniczenia, braki, logistykę, ścieżkę Klienta. Wykazujemy techniczne zaniedbania, dajemy wytyczne do optymalizacji i zmian, jakie należy wprowadzić na sklepie, aby polepszyć przedaż.

Dzięki audytowi technicznemu:

Dowiesz się, jak działa Twój obecny silnik sklepowy i jakie są możliwości jego optymalizacji.

Ocenisz, czy w pełni wykorzystujesz możliwości silnika sklepowego.

Dostaniesz wykaz zaleceń dotyczących optymalizacji, serwisu oraz sprzedaży na sklepie.

Poznasz wszystkie ograniczenia i trudności aktualnej sprzedaży oraz możliwości ich rozwiązania.

CO SPRAWDZA AUDYT TECHNICZNY?

OBSŁUGA SZABLONU

Sprawdzamy język kodowania sklepu i możliwość modyfikacji szablonu.

OPTYMALIZACJA SKLEPU

Weryfikujemy możliwości optymalizacji platformy.

PRODUKTY I PROGRAMY

Możliwości migracji i integracji sklepu z magazynem, market palcami, oprogramowaniem zewnętrznym.

KONFIGURACJE SKLEPOWE

Sprawdzamy działanie sklepu w obszarach: logistyka, wysyłki i zwroty, CRM, SEO, promocje, mailing, tłumaczenia sklepu.

ASPEKTY SPRZEDAŻOWE

Przystosowanie do sprzedaży i ścieżka zakupowa.

PLAN ROZWOJOWY

Dostajesz wytyczne dotyczące automatyzacji procesów, zalecenia zmian i punktowy wykaz braków w konfiguracji sklepu.

Zapisz się do
newslettera!

Chcesz być na bieżąco z tym co u nas słychać? Zapisz się do newslettera, a o wszystkim dowiesz się jako pierwszy.

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

Jobin

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Kiedy z nas
zrezygnujesz!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Optymalizować silnik czy migrować sklep?

W każdym przypadku decyzja jest indywidualna i poprzedzona dogłębnym audytem technicznym, podczas którego wykazujemy, jakie możliwości posiada obecna platforma i co, z punktu widzenia rozwojowego będzie korzystne dla Ciebie. Decyzja zawsze jest po Twojej stronie.

Kiedy ścieżka zakupowa Klienta jest właściwa?

Jeżeli spełni najważniejsze aspekty UX i jest użyteczna i intuicyjna dla Klienta. Najczęstsze błędy to utrudnienia na karcie produktu, brak możliwości powrotu, brak zapamiętania produktu w schowku, “przeszkody”, np.: błędne formularze podczas ostatniego kroku koszyka.

Dlaczego mój sklep nie sprzedaje?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Czasami są to techniczne utrudnienia, czasami niewłaściwe pokazanie produktu, czasami brak treści na sklepie lub cena. Jeżeli zdecydujesz się na nasze audyty, odpowiemy na Twoje pytanie