Analiza Key

Analiza słów kluczowych, analiza SEO, analiza Key to jedna z najważniejszych praktyk w ecommerce. Bez dobrych, wartościowych, nasyconych odpowiednią ilością słów kluczowych treści na stronie, traci ona potencjał SEO i jest słabiej widoczna w wyszukiwarkach, a to właśnie odpowiedni poziom treści generuje ruch organiczny oraz zachęca klienta do zakupów.

Analiza Key obejmuje trzy etapy: audyt techniczny SEO na sklepie (weryfikacja strony w google), analizę i dobór słów kluczowych oraz raport i propozycje zmian do optymalizacji strony www, w tym propozycje nowego menu i układu podstawowych treści. Ponadto przygotowujemy również punktowe zalecenia, dotyczące działań rozwojowych w obszarze budowania treści na sklepie.

Dzięki analizie Key:

Dowiesz się, jakie brandowe, wartościowe słowa i frazy kluczowe warto pozycjonować w sklepie

Dostosujesz strukturę treściową - w tym menu, kategorie, najważniejsze podstrony do standardów SEO

Zyskasz wykaz zapytań w Google dla fraz kluczowych marki, istotnych dla budowania dalszego contentu

Poznasz techniczne zalecenia do zmian w obszarze działań SEO (seo rating, optymalizacja kodu, meta indeksacje, przekierowania, etc)

ZAKRES ANALIZY KEY

AUDYT SEO

Techniczny audyt SEO sprawdza ilość treści, przystosowanie do RWD, rating, kod, nagłówki, indeksację i pomaga w optymalizacji SEO

SZABLON TEKSTOWY

Budujemy optymalny szablon tekstowy, czyli treściwe menu, kategorie, podkategorie, meta treści dostosowane do standardów SEO

ANALIZA KEY

Czyli pogłębiona analiza słów kluczowych i kluczowych fraz pod pozycjonowanie

PYTANIA W GOOGLE

Przygotowujemy wykaz kluczowych zapytań dla google oparty na analizie key, słowach i frazach istotnych dla marki

TREŚCI

Analizujemy obecny szablon treściowy sklepu, dajemy wskazówki rozwojowe i plan optymalizacji

RAPORT

Zalecenia do zmian w obszarze marketingu treści, strategia tematyczna, plan dystrybucji treści na sklepie

Szybki Audyt!

Chcesz próbkę?
Prześlij nam swojego maila i adres strony a my
wykonamy dla Ciebie mini audyt zupełnie za free!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest Analiza Key?

Jest to analiza słów kluczowych, zwrotów i zapytań wpisywanych do wyszukiwarki Google w celu znalezienia konkretnych informacji, produktów lub usług. Podczas analizy słów kluczowych korzystamy z narzędzi Senuto, Unamo, Google Trends, Keywortools.

Jakie są najważniejsze elementy marketingu treści?

Marketing treści to cały content na stronie i poza nią - blog/ aktualności / artykuły , blogi zapleczowe, newslettery, media społecznościowe, kanały YouTube, opisy kategorii i podkategorii a także opisy produktów.

Jak wykorzystać najczęściej zadawane pytania z google?

Pytania można (i należy) wykorzystać podczas tworzenia treści na stronie, bloga, aktualności, krótszych lub dłuższych artykułów, wpleść je do opisów kategorii lub podkategorii lub zastosować w seo, dzięki czemu osoby szukające odpowiedzi trafią na sklep.