Analiza grupy docelowej i konkurencji

Analiza konkurencji zakłada dokładne sprawdzenie Twojej branży pod kątem sprzedaży i komunikacji z Klientem, prowadzonych działań wizerunkowych oraz komunikacji w social media. Drugim elementem usługi jest analiza Twojej grupy docelowej, w tym dostępnych danych, danych prognostycznych oraz nakreślenie person / persony do której powinniśmy kierować komunikację.

Dzięki analizie grupy docelowej i konkurencji, dowiesz się, jakie działania w ecommerce są dobrą praktyką w Twojej branży, co należy zrobić, aby zyskać pozycję potentata, kim jest Twój klient, jak budować z nim komunikację i interakcje. Dzięki analizie, wnioskom i prognozom zdobędziesz dane na temat kierunku ewaluacji i rozwoju swojej marki.

Dzięki analizie grupy docelowej i konkurencji:

Zyskasz wiedzę o dobrych praktykach, produktach, usługach i kierunkach rozwoju sprzedaży w branży.

Dostosujesz swój sklep do oczekiwań i potrzeb grupy docelowej.

Polepszysz kanały i sposoby komunikacji marki i zbudujesz prawdziwe relacje z Klientem.

Dobierzesz odpowiednie social media do komunikacji swojego sklepu.

ZAKRES ANALIZY GRUPY DOCELOWEJ I ANALIZY KONKURENCJI

KOMUNIKACJA

Analiza komunikacji z klientem w branży: języki wartości, języki korzyści, gratyfikacje.

GRUPA DOCELOWA

Budowanie dokładnych person i grup docelowych na podstawie twardych danych.

ANALIZA SWOT

Analiza słabych i mocnych stron oraz szans i wyzwań komunikacji z klientem marki.

SPRZEDAŻ

Wieloaspektowa analiza konkurencji: sprzedaż, grafika, content, produkty.

SOCIAL MEDIA

Analiza komunikacji z Klientem w Social Media: zestawienie i wnioski.

RAPORT

Podsumowanie, wnioski, zalecenia kierunków rozwoju i zmian.

Szybki Audyt!

Chcesz próbkę?
Prześlij nam swojego maila i adres strony a my
wykonamy dla Ciebie mini audyt zupełnie za free!

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

ePanel

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Systematyczność, opieka i
kontakt to nasz przepis na
EFEKT WOW!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co to jest Persona marki?

Podstawowe narzędzie budowania marki. Jest to profil Twojego Kluczowego odbiorcy. Niezależnie od tego modelu komunikacji B2B (skierowany do firm), czy B2C (skierowany do konsumentów), prawidłowe opisanie i zbudowanie cech persony ułatwia sposób komunikacji, nadaje jej styl i kierunki rozwoju marki.

Jak określamy grupę docelową?

Na podstawie Persony, twardych danych analitycznych i sprzedaży. Zwykle na sklepie pojawia się kilka głównych grup docelowych, osób, które będą zainteresowane naszymi problemami, grupujących się wg różnych kategorii wyszukiwania.

Dlaczego ważna jest wiedza o komunikacji branży?

Analiza konkurencji wskazuje nam elementy, których brakuje nam aby mieć “wszystko” co mają one sklepu oraz wskazuje na “więcej” które możemy włożyć, aby wyróżnić się na jej tle. Dzięki analizie konkurencji nie pominiemy żadnego z istotnych elementów budowania sklepu i świadomości marki.