Analityka dla sklepów ➥ Konsultacje & Doradztwo | Doradztwo Ecommerce

Analityka dla sklepów

Krok pierwszy: analiza danych. Przed przystąpieniem do każdego działania w obszarze ecommerce należy sprawdzić i przeanalizować wszystkie twarde dane dotyczące obecnej sprzedaży sklepu. Analityka ecommerce to podstawa. Analizujemy dane dotyczące użytkowników, ruchu na stronie, przeglądamy hit mapę, porównujemy okresy działania sklepu wg źródeł ruchu, urządzeń, liczby użytkowników, a także sprawdzamy raporty seo/sem obecnych działań i na tej podstawie dajemy zalecenia do zmian oraz niezbędne punkty rozwojowe.

Standardem analityki e commerce jest audyt Analytics, HotJar oraz Pixela Fb. Jeżeli sklep wcześniej prowadził działania reklamowe: adsy, pozycjonowanie, prosimy o raporty SEM/SEO i również poddajemy je analizie. Na podstawie danych określamy najważniejsze zalecenia dotyczące zmian oraz kierunki rozwoju.

Dzięki analityce ecommerce:

Poznasz najważniejsze źródła ruchu, najcenniejsze podstrony, poprawność szablonu, wartościowe frazy SEO.

Dowiesz się, jakie aspekty wymagają naprawy, gdzie nastąpiły spadki, o co należy zadbać.

Ocenisz wydajność obecnych działań marketingowych (SEM/SEO/ADS).

Poznasz zainteresowania, nawyki, ścieżki, miejsca, wiek, płeć, status swoich Klientów.

CO ZAWIERA USŁUGA?

GOOGLE ANALYTICS

Analiza Analytics to podstawa. Śledzimy wszystkie dane dotyczące ruchu na sklepie, klientów, przepływów.

AUDYT HOTJAR

Sprawdzamy Hit Mapę i drogę klienta na sklepie za pomocą podglądu nagrywanych sekcji jego ruchu myszką.

ANALIZA PIXEL FB

Tu znajdują się najważniejsze dane dotyczące Klientów. Precyzyjnie wyciągamy je i określamy grupę docelową.

ANALIZA SEO/SEM/ADS

Przydatna analiza dotychczasowych działań. Sprawdzamy raporty: poprawność fraz i słów kluczowych, czynniki doboru produktów i korzyści reklamy Google Ads.

RAPORT

Wszystkie dane i wnioski zbieramy w obszerny, czytelny dla Ciebie raport.

ZALECENIA

Przygotowujemy szereg zaleceń do zmian w celu optymalizacji przyszłych działań.

Zapisz się do
newslettera!

Chcesz być na bieżąco z tym co u nas słychać? Zapisz się do newslettera, a o wszystkim dowiesz się jako pierwszy.

6 SKŁADNIKÓW TWOJEGO SUKCESU

Czas

My robimy wynik, Ty znajdź
czas na biznes i obsługę
nowych zleceń!

Mocny skład

Grafik, copywriter, koder,
technik... Łączymy moce w
pracy dla Ciebie!

Pieniądze

Nie dajemy wycen z kosmosu.
Rozliczysz nas co do minuty!

Jobin

Nowoczesny panel pracy
zdalnej ułatwia pracę i
bieżący monit.

Rozwój

Dobieramy indywidualne
rozwiązania, narzędzia i
kolejność działań.

Ty decydujesz

Kiedy z nas
zrezygnujesz!

Chcesz z nami współpracować?
Skontaktuj się

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Co znajdę w raportach analizy danych?

Dane dotyczące ruchu na stronie, źródeł ruchu, konwersji, spadków i wzrostów sprzedaży, nowych i powracających klientów, mapę kliknięć, mapę ruchu klienta na sklepie, dane demograficzne klientów.

Czym różnią się dane z Analytics od danych Pixela?

Oba źródła zaczytują przejścia ze swojej platformy (Google, Facebook) do sklepu, a następnie za pomocą danych zawartych w ciasteczkach zbierają informacje odnośnie użytkowników, ich nawyków i aktywności. Zalecamy zestawianie obu źródeł ponieważ Analytics ma dokładniejsze dane twarde, dotyczące ruchy, Pixel zbiera natomiast więcej danych o Klientach.

Jak działa narzędzie HotJar?

HotJar to wtyczka, która monitoruje mapę ruchów myszką i kliknięć użytkownika na sklepie w widoku desktop i rwd. Dzięki temu mamy podgląd pod Hit mapę, która pozwala nam wprowadzać zmiany w układzie sklepu, najbardziej korzystne z punktu widzenia nawyków klienta.