Warszawskie Targi eHandlu – byliśmy! I co dalej?

środa, 23.10.2019

Wróciliśmy z targów, trochę ochłonęliśmy, ale emocje nadal się nas trzymają! Oczywiście bardzo pozytywne emocje. Targi eHandlu w Warszawie to blisko 4 tys. uczestników, 140 wystawców i kilkudziesięciu prelegentów. Byliśmy też my i przede wszystkim Wy!

Ogromnie nas cieszy duże zainteresowanie naszymi usługami ecommerce. Już po kilku pierwszych rozmowach zwróciliśmy uwagę, że zagadujecie nas z dużą świadomością tego, czego oczekujecie. Cieszy nas to, bo i rozmowa i późniejsza współpraca mogą być bardzo ciekawym doświadczeniem! Nasłuchaliśmy się, że mamy świetnych grafików, a nasze koncepcje wywołują uśmiech na Waszych twarzach. I nie jest to uśmiech politowania. Przez te kilkanaście godzin obecności na Targach przeprowadziliśmy setki rozmów i wymieniliśmy mniej więcej tyle samo wizytówek. Dobrze, że ktoś u nas pomyślał i wzięliśmy ze sobą więcej materiałów (ufff). Nasze stoisko może i wyglądało skromnie, ale Wy wzbogaciliście je waszymi pytaniami i wymianą doświadczeń.

Co teraz robimy? Siadamy do ciężkiej pracy. Przez te emocje trochę się nabałaganiło, więc musimy wszystko uporządkować, odpisać na Wasze maile i napisać własne, żebyście też o nas nie zapomnieli. Szykujemy się też do przeprowadzenia wstępnych wycen, bo z niektórymi z Was jesteśmy już po słowie.

Cieszymy się również, że na Targach spotkaliśmy ekipy AtomStore i Sempai, z którymi na co dzień ściśle współpracujemy. W końcu mieliśmy okazję zamienić parę luźniejszych słów. Pozdrawiamy też załogę EACTIVE z Wrocławia, którzy stacjonowali na przeciwko nas, jesteście spoko! Poza tym trochę pojedliśmy, wypiliśmy kilka litrów kawy – wiecie jak to jest. Dają to bierz, biją to uciekaj. No ale nic, siadamy do pracy. Audyty / Wyceny do ataku! To nasze hasło. Dobre, nie?

Dziękujemy raz jeszcze! 🙂
Do zobaczenia, do usłyszenia!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej