Poszukiwany eCommerce Runner! | Doradztwo Ecommerce

Poszukiwany eCommerce Runner!

poniedziałek, 07.10.2019
Chcesz zostać eCommerce Runner’em?

Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy stanowisko pracy: eCommerce Runner jest odpowiednie dla Ciebie!

Kogo szukamy?

Szukamy kandydatów z doświadczeniem w pracy przy wdrożeniach sklepów internetowych, projektów e-commerce, stron i serwisów internetowych ze znajomością branży internetowej i branży ecommerce oraz rozbudowy sklepów internetowych, projektowania i wdrażania stron i serwisów internetowych – chętnych do zdobywania nowych umiejętności w obszarze technicznych aspektów marketingu, sprzedaży internetowej i project managementu.

Miejsce pracy: Opole
Wynagrodzenie: od 3000 zł netto

Co będzie należało do twoich obowiązków?
  • Wykonywanie kopii zapasowych stron www
  • Aktualizacje systemów CMS i wtyczek
  • Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem stron www
  • Konfiguracja certyfikatu SSL na stronach internetowych
  • Instalowanie WordPressa i motywów WordPress + treści demo i wtyczki
  • Podstawowa przebudowa podstron stron internetowych
  • Uzupełnianie treści na stronach i sklepach internetowych
  • Kodowanie szablonów wiadomości email
  • Konfiguracja platform e-commerce
  • Testowanie rozwiązań w obrębie danego projektu
  • Audyty i wytyczne dla prac partnerów i podwykonawców
  • Przeprowadzanie researchów i analiz
Za co dostajesz propsy na start?

Propsujemy doświadczenie na podobnym stanowisku przy projektach e-commerce, umiejętności interpersonalne, chęć rozwoju, wysokie morale, umiejętność pracy z kalendarzem, podstawową znajomość: HTML, CSS, UX, UI, zagadnienia logistyczne, znajomość standardów w projektowaniu stron i sklepów internetowych i bieżących trendów w branży e-commerce, doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, umiejętność nawiązywania nowych relacji, zamiłowanie do pracy w grupie, pożądanie nowych wyzwań, umiejętności interpersonalne.

Co oferujemy?
  • Interesującą pracę “na froncie” przy wdrożeniach systemów e-commerce
  • Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój 🙂
  • Nieograniczony dostęp do kawy
  • Stabilne warunki płacy i pracę w młodym zespole
  • Szkolenia: z obsługi platform eCommerce, Seo, kompetencji miękkich oraz inne kursy, które pozwolą Ci rozwinąć żagle
  • Możliwość samodzielnego prowadzenia projektów
  • Możliwość zarządzania ścieżką kariery i kierunkami własnego rozwoju
Jak aplikować?

Przekonałeś się? Wyślij swoje CV na adres mailowy: kontakt@doradztwo-ecommerce.pl wraz dodatkiem, w którym pokażesz nam siebie od mniej formalnej strony (kreatywność mile widziana). W tytule oferty wpisz stanowisko oraz swoje imię i nazwisko 🙂 Zapraszamy do kontaktu! Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej