Poszukiwany eCommerce Runner!

poniedziałek, 07.10.2019
Chcesz zostać eCommerce Runner’em?

Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy stanowisko pracy: eCommerce Runner jest odpowiednie dla Ciebie!

Kogo szukamy?

Szukamy kandydatów z doświadczeniem w pracy przy wdrożeniach sklepów internetowych, projektów e-commerce, stron i serwisów internetowych ze znajomością branży internetowej i branży ecommerce oraz rozbudowy sklepów internetowych, projektowania i wdrażania stron i serwisów internetowych – chętnych do zdobywania nowych umiejętności w obszarze technicznych aspektów marketingu, sprzedaży internetowej i project managementu.

Miejsce pracy: Opole
Wynagrodzenie: od 3000 zł netto

Co będzie należało do twoich obowiązków?
  • Wykonywanie kopii zapasowych stron www
  • Aktualizacje systemów CMS i wtyczek
  • Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem stron www
  • Konfiguracja certyfikatu SSL na stronach internetowych
  • Instalowanie WordPressa i motywów WordPress + treści demo i wtyczki
  • Podstawowa przebudowa podstron stron internetowych
  • Uzupełnianie treści na stronach i sklepach internetowych
  • Kodowanie szablonów wiadomości email
  • Konfiguracja platform e-commerce
  • Testowanie rozwiązań w obrębie danego projektu
  • Audyty i wytyczne dla prac partnerów i podwykonawców
  • Przeprowadzanie researchów i analiz
Za co dostajesz propsy na start?

Propsujemy doświadczenie na podobnym stanowisku przy projektach e-commerce, umiejętności interpersonalne, chęć rozwoju, wysokie morale, umiejętność pracy z kalendarzem, podstawową znajomość: HTML, CSS, UX, UI, zagadnienia logistyczne, znajomość standardów w projektowaniu stron i sklepów internetowych i bieżących trendów w branży e-commerce, doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, umiejętność nawiązywania nowych relacji, zamiłowanie do pracy w grupie, pożądanie nowych wyzwań, umiejętności interpersonalne.

Co oferujemy?
  • Interesującą pracę “na froncie” przy wdrożeniach systemów e-commerce
  • Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój 🙂
  • Nieograniczony dostęp do kawy
  • Stabilne warunki płacy i pracę w młodym zespole
  • Szkolenia: z obsługi platform eCommerce, Seo, kompetencji miękkich oraz inne kursy, które pozwolą Ci rozwinąć żagle
  • Możliwość samodzielnego prowadzenia projektów
  • Możliwość zarządzania ścieżką kariery i kierunkami własnego rozwoju
Jak aplikować?

Przekonałeś się? Wyślij swoje CV na adres mailowy: kontakt@doradztwo-ecommerce.pl wraz dodatkiem, w którym pokażesz nam siebie od mniej formalnej strony (kreatywność mile widziana). W tytule oferty wpisz stanowisko oraz swoje imię i nazwisko 🙂 Zapraszamy do kontaktu! Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej