Poszukiwany copywriter! | Doradztwo Ecommerce

Poszukiwany copywriter!

czwartek, 20.02.2020

Stanowisko: Copywriter

Miejsce pracy: Opole

Czekamy na Twoją wiadomość, jeżeli:
  • słownik języka polskiego jest Twoim przyjacielem
  • rozumiesz, że w słowie pisanym drzemie ogromna siła
  • rozumiesz, jak ważna jest komunikacja w branży e-commerce
  • orientujesz się w zagadnieniach SEO
  • potrafisz szybko i sprawnie wyszukiwać informacje w sieci
  • orientujesz się w trendach mediów społecznościowych
  • myślisz poza schematami i nie boisz się eksperymentów
  • jesteś samodzielny, kreatywny i dobrze zorganizowany
  • uważasz, że dobro zespołu jest ważniejsze od Twojego
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • tworzenie treści o charakterze sprzedażowym
  • tworzenie treści artykułów branżowych, blogów tematycznych, newsów, recenzji
  • budowanie meta treści witryn internetowych, wykonywanie działań SEO
  • redagowanie newsletterów w porozumieniu z działem graficznym
  • bieżąca opieka nad profilami klientów w mediach społecznościowych (głównie na Facebooku i Instagramie)
  • bieżąca analiza danych statystycznych
  • wyznaczanie nowych ścieżek rozwoju klientów
  • a może zbudujesz sprzedażowego chatbota?

Wraz z rozwojem Twojego doświadczenia i stopniem zaangażowania, Twoje obowiązki mogą się dynamicznie zmieniać.

Co oferujemy?
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • wynagrodzenie od 3000 do 5000 zł/mies.
  • wdrożenia i szkolenia z niezbędnych kompetencji
  • pracę w młodym, fajnym zespole
  • nieograniczony dostęp do kawy
  • możliwość zarządzania ścieżką kariery i kierunkami własnego rozwoju

Nie masz doświadczenia w budowaniu contentu? Nie ma problemu. Nauczymy Cię najważniejszych rzeczy, wdrożymy w najgłębsze zakamarki naszych umysłów i pokażemy, jak ważne jest zazębianie się umiejętności różnych ludzi. Najważniejsze dla nas, abyś chciał się rozwijać i przekraczał próg biura z uśmiechem na twarzy.

Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres mailowy: kontakt@doradztwo-ecommerce.pl wraz z dołączonym tekstem próbnym o długości max 1400 znaków, używając w nim następujących 5 słów kluczowych w dowolnej konfiguracji:

  • eHandel,
  • skowronek,
  • klawiatura,
  • wartości,
  • komunikacja.

Dodaj również plan trzech postów na tablicę Doradztwa. Samą treść, ale pamiętaj o hashtagach. Możesz nawiązać do treści na naszym blogu.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej