Poszukiwany copywriter!

wtorek, 18.06.2019
Zawód copywriter?

Jeżeli pisanie jest Twoim żywiołem, nie masz problemu z ortografią i interpunkcją, a do tego jesteś kreatywny, lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i podchodzisz do pracy metodycznie i zadaniowo, spróbuj swoich sił w naszym zespole!

Nie masz doświadczenia w budowaniu contentu? Nie martw się. Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje – liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności.

Co oferujemy?
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • wynagrodzenie od 3000 do 5000 zł/mies.
  • wdrożenia i szkolenia z niezbędnych kompetencji
  • pracę w młodym, fajnym zespole
  • nieograniczony dostęp do kawy
  • możliwość zarządzania ścieżką kariery i kierunkami własnego rozwoju
Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres mailowy: milena@doradztwo-ecommerce.pl wraz z dołączonym tekstem próbnym o długości max 1400 znaków, używając w nim następujących 5 słów kluczowych w dowolnej konfiguracji:

  • eHandel,
  • skowronek,
  • klawiatura,
  • wartości,
  • komunikacja.

Zapraszamy!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej