Po co audytować sklep?

piątek, 15.03.2019

Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu? A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że:

NIEZALEŻNY, LEKKO DOCIEKLIWY AUDYTOR-KLIENT, DOSTAJE ZLECENIE NA DOKŁADNE SPRAWDZENIE SKLEPU W TRYBIE INCOGNITO

Tajemniczy Klient to nowa usługa Doradztwa, dzięki której dowiesz się, jak naprawdę działa Twój sklep internetowy. Sprawdzimy wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania: techniczny, wizerunkowy, graficzny, użytecznościowy, logistyczny, przetestujemy także podejście do klienta, kanały komunikacji i aspekty prawne (RODO). Oferujemy kompleksowe i rzetelne badanie ecommerce metodą MYSTERY SHOPPING, czyli z pozycji zwykłego klienta sklepu. obsługa nie wie, że jest badana, dzięki czemu wyniki audytu staja się obiektywne i rzetelne. TAJEMNICZY KLIENT JEST NOWOŚCIĄ BRANŻOWĄ, KTÓRA ZAPEWNIA KOMPLEKSOWY, NISKO KOSZTOWY AUDYT ECOMMERCE, SPRAWDZAJĄCY NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.

POSIADAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU INTERNETOWYM. DZIAŁAMY ETYCZNIE I KOMPLEKSOWO. ZAPEWNIAMY PEŁNĄ DYSKRECJĘ. Komplet zebranych informacji przekażemy Ci w przejrzystym raporcie podsumowującym proces audytowy. Dzięki naszej usłudze możesz poprawić swoją pozycję w oczach klientów oraz zmienić na lepsze jakość świadczonych usług, podnieść kompetencje obsługi oraz status sklepu. Internetowy rynek, to rynek ogromnej konkurencji, którą napędzają coraz wyższe oczekiwania klienta, dlatego dbałość o STANDARDY CRM, przejrzystość koszyka, intuicyjność zamówień i odbiór sklepu to najważniejsze elementy strategii, które decydują o popularności marki.

NO DOBRZE, POWIESZ, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIEĆ?

  • ZAUFANIE KLIENTÓW

    Zadowolenie klienta to więcej zamówień, więcej pozytywnych opinii i więcej klientów, którzy mają zaufanie do marki. Gdy zadowolisz klienta tak, jak na to zasługuje wróci po więcej.

  • WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ

    Więcej zadowolonych klientów to wyższa sprzedaż, a wyższa sprzedaż oznacza większy zysk. Właściwy proces zakupowy to gwarancja kolejnych zamówień w Twoim sklepie!

  • POZYTYWNE OPINIE

    Opinia o sklepie zarówno dobra jak zła jest przekazywana dalej. W Twoim interesie jest, by opinia była pozytywna. Dzięki temu zachęcasz kolejnych klientów do zakupów w sklepie.

KTO POWINIEN ZDECYDOWAĆ SIĘ NA AUDYT?
Tajemniczy klient może być szczególnie pomocny, gdy:

  • sklep odnotowuje spadek sprzedaży
  • widać różnice sprzedaży w poszczególnych działach / oddziałach sklepu
  • sklep jest w fazie rozwoju (sprzyja poprawie jakości obsługi i zarządzaniu)
  • zdarzają się skargi i zażalenia od klientów
  • sklep chce doskonalić standardy e-commerce

Jakość obsługi klienta i procesu zakupowego są obecnie na muszce większości firm. Właściciele sklepów już dawno uznali wartość obsługi klienta i jej pozytywny wpływ na ogólną ocenę sklepu, dzięki czemu podejmowane wysiłki sklepu przekładają się na większe zyski i rosnące grono zaufanych klientów.

JAK SKLEPY POZBAWIAJĄ SIĘ KLIENTÓW?

Najczęściej popełniane błędy w obszarze Customer Service  mają wiele przyczyn. Najczęściej wymienia się niewiedzę, nieuwagę lub złe nawyki, nieodpowiednie przekonania dotyczące obsługi sklepu i relacji z klientem lub brak identyfikacji pracownika z celami firmy. Czarnym standardem są:

  • ignorancja pytań i nieuprzejme traktowanie wymagających konsumentów;
  • zbywanie klientów i odmowa realizacji zamówień pomimo dostępności towaru;
  • brak podstawowych informacji lub kontaktu ze sklepem;
  • sprzeczność pomiędzy prawem konsumenckim; a udzielanymi informacjami;
  • utrudnienia przy zwrotach i reklamacjach;
  • błędy w obsłudze koszyka i strony.

Jeżeli chciałbyś sprawdzić, czy te trudności dotyczą twojego sklepu internetowego, Tajemniczy klient jest usługą dla Ciebie!

DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA USŁUGĘ?

 

  • DOBRA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY

    Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze handlu internetowego oraz posiadamy niezbędne kompetencje związane z obszarem CRM, serwisem i komunikacją sklepu.

  • RAPORT I KIERUNKI ZMIAN

    Po audycie otrzymasz raport z usługi oraz analizę SWOT na temat kierunków rozwoju, możliwości i zmian, jakie są konieczne dla optymalizacji twojej firmy.

  • WIELOASPEKTOWE WSPARCIE

    Odpowiemy na wszystkie pytania, które pojawią się w toku rozmowy. Masz u nas pełne, merytoryczne i zadaniowe wsparcie. Pomożemy Ci zmienić się na lepsze.

ZRÓB SOBIE PREZENT! PODNIEŚ SPRZEDAŻ, ZWIĘKSZ ŚWIADOMOŚĆ I ZYSKI,  OSZCZĘDŹ CZAS I PIENIĄDZE I ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ PO AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Poszukiwany Social Media ninja!

18.06.2019

Jeżeli świat facebooka i instagrama jest Ci dobrze znany i chcesz zająć się nim na poważnie, a do tego masz dar analizowania rzeczywistości, wyciągania wniosków, krytycznego myślenia, jesteś kreatywny, lubisz dyskusje i nie boisz się budzenia kontrowersji, spróbuj swoich sił w naszym zespole! Nie masz doświadczenia w social media i analizie danych? Nie martw się! Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje! U nas liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności!

Czytaj więcej

Poszukiwany copywriter!

18.06.2019

Jeżeli pisanie jest Twoim żywiołem, nie masz problemu z ortografią i interpunkcją, a do tego jesteś kreatywny, lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i podchodzisz do pracy metodycznie i zadaniowo, spróbuj swoich sił w naszym zespole! Nie masz doświadczenia w budowaniu contentu? Nie martw się. Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje - liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności.

Czytaj więcej

XVI Targi eHandlu w Krakowie za Nami!

14.05.2019

Dziękujemy! To chyba najważniejsze, co chcemy powiedzieć! Gdybyśmy wiedzieli, że będzie takie zainteresowanie naszym stoiskiem i naszą ekipą, bylibyśmy w pełnym składzie! Targi ehandlu to od lat największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej! Ponad 4000 uczestników, 130 Wystawców, prezentacje produktów, usług, merytoryczne prelekcje i doskonałe nastroje. Słowem: gratka dla wszystkich, którzy mają coś wspólnego z e-sprzedażą! A my mamy dużo. I nie mogło Nas tam zabraknąć!

Czytaj więcej