Po co audytować sklep?

piątek, 15.03.2019

Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu? A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że:

NIEZALEŻNY, LEKKO DOCIEKLIWY AUDYTOR-KLIENT, DOSTAJE ZLECENIE NA DOKŁADNE SPRAWDZENIE SKLEPU W TRYBIE INCOGNITO

Tajemniczy Klient to nowa usługa Doradztwa, dzięki której dowiesz się, jak naprawdę działa Twój sklep internetowy. Sprawdzimy wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania: techniczny, wizerunkowy, graficzny, użytecznościowy, logistyczny, przetestujemy także podejście do klienta, kanały komunikacji i aspekty prawne (RODO). Oferujemy kompleksowe i rzetelne badanie ecommerce metodą MYSTERY SHOPPING, czyli z pozycji zwykłego klienta sklepu. obsługa nie wie, że jest badana, dzięki czemu wyniki audytu staja się obiektywne i rzetelne. TAJEMNICZY KLIENT JEST NOWOŚCIĄ BRANŻOWĄ, KTÓRA ZAPEWNIA KOMPLEKSOWY, NISKO KOSZTOWY AUDYT ECOMMERCE, SPRAWDZAJĄCY NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.

POSIADAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU INTERNETOWYM. DZIAŁAMY ETYCZNIE I KOMPLEKSOWO. ZAPEWNIAMY PEŁNĄ DYSKRECJĘ. Komplet zebranych informacji przekażemy Ci w przejrzystym raporcie podsumowującym proces audytowy. Dzięki naszej usłudze możesz poprawić swoją pozycję w oczach klientów oraz zmienić na lepsze jakość świadczonych usług, podnieść kompetencje obsługi oraz status sklepu. Internetowy rynek, to rynek ogromnej konkurencji, którą napędzają coraz wyższe oczekiwania klienta, dlatego dbałość o STANDARDY CRM, przejrzystość koszyka, intuicyjność zamówień i odbiór sklepu to najważniejsze elementy strategii, które decydują o popularności marki.

NO DOBRZE, POWIESZ, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIEĆ?

  • ZAUFANIE KLIENTÓW

    Zadowolenie klienta to więcej zamówień, więcej pozytywnych opinii i więcej klientów, którzy mają zaufanie do marki. Gdy zadowolisz klienta tak, jak na to zasługuje wróci po więcej.

  • WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ

    Więcej zadowolonych klientów to wyższa sprzedaż, a wyższa sprzedaż oznacza większy zysk. Właściwy proces zakupowy to gwarancja kolejnych zamówień w Twoim sklepie!

  • POZYTYWNE OPINIE

    Opinia o sklepie zarówno dobra jak zła jest przekazywana dalej. W Twoim interesie jest, by opinia była pozytywna. Dzięki temu zachęcasz kolejnych klientów do zakupów w sklepie.

KTO POWINIEN ZDECYDOWAĆ SIĘ NA AUDYT?
Tajemniczy klient może być szczególnie pomocny, gdy:

  • sklep odnotowuje spadek sprzedaży
  • widać różnice sprzedaży w poszczególnych działach / oddziałach sklepu
  • sklep jest w fazie rozwoju (sprzyja poprawie jakości obsługi i zarządzaniu)
  • zdarzają się skargi i zażalenia od klientów
  • sklep chce doskonalić standardy e-commerce

Jakość obsługi klienta i procesu zakupowego są obecnie na muszce większości firm. Właściciele sklepów już dawno uznali wartość obsługi klienta i jej pozytywny wpływ na ogólną ocenę sklepu, dzięki czemu podejmowane wysiłki sklepu przekładają się na większe zyski i rosnące grono zaufanych klientów.

JAK SKLEPY POZBAWIAJĄ SIĘ KLIENTÓW?

Najczęściej popełniane błędy w obszarze Customer Service  mają wiele przyczyn. Najczęściej wymienia się niewiedzę, nieuwagę lub złe nawyki, nieodpowiednie przekonania dotyczące obsługi sklepu i relacji z klientem lub brak identyfikacji pracownika z celami firmy. Czarnym standardem są:

  • ignorancja pytań i nieuprzejme traktowanie wymagających konsumentów;
  • zbywanie klientów i odmowa realizacji zamówień pomimo dostępności towaru;
  • brak podstawowych informacji lub kontaktu ze sklepem;
  • sprzeczność pomiędzy prawem konsumenckim; a udzielanymi informacjami;
  • utrudnienia przy zwrotach i reklamacjach;
  • błędy w obsłudze koszyka i strony.

Jeżeli chciałbyś sprawdzić, czy te trudności dotyczą twojego sklepu internetowego, Tajemniczy klient jest usługą dla Ciebie!

DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA USŁUGĘ?

 

  • DOBRA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY

    Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze handlu internetowego oraz posiadamy niezbędne kompetencje związane z obszarem CRM, serwisem i komunikacją sklepu.

  • RAPORT I KIERUNKI ZMIAN

    Po audycie otrzymasz raport z usługi oraz analizę SWOT na temat kierunków rozwoju, możliwości i zmian, jakie są konieczne dla optymalizacji twojej firmy.

  • WIELOASPEKTOWE WSPARCIE

    Odpowiemy na wszystkie pytania, które pojawią się w toku rozmowy. Masz u nas pełne, merytoryczne i zadaniowe wsparcie. Pomożemy Ci zmienić się na lepsze.

ZRÓB SOBIE PREZENT! PODNIEŚ SPRZEDAŻ, ZWIĘKSZ ŚWIADOMOŚĆ I ZYSKI,  OSZCZĘDŹ CZAS I PIENIĄDZE I ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ PO AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej