Po co audytować sklep?
piątek, 15.03.2019Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu? A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że:
NIEZALEŻNY, LEKKO DOCIEKLIWY AUDYTOR-KLIENT, DOSTAJE ZLECENIE NA DOKŁADNE SPRAWDZENIE SKLEPU W TRYBIE INCOGNITO
Tajemniczy Klient to nowa usługa Doradztwa, dzięki której dowiesz się, jak naprawdę działa Twój sklep internetowy. Sprawdzimy wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania: techniczny, wizerunkowy, graficzny, użytecznościowy, logistyczny, przetestujemy także podejście do klienta, kanały komunikacji i aspekty prawne (RODO). Oferujemy kompleksowe i rzetelne badanie ecommerce metodą MYSTERY SHOPPING, czyli z pozycji zwykłego klienta sklepu. obsługa nie wie, że jest badana, dzięki czemu wyniki audytu staja się obiektywne i rzetelne. TAJEMNICZY KLIENT JEST NOWOŚCIĄ BRANŻOWĄ, KTÓRA ZAPEWNIA KOMPLEKSOWY, NISKO KOSZTOWY AUDYT ECOMMERCE, SPRAWDZAJĄCY NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.
POSIADAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU INTERNETOWYM. DZIAŁAMY ETYCZNIE I KOMPLEKSOWO. ZAPEWNIAMY PEŁNĄ DYSKRECJĘ. Komplet zebranych informacji przekażemy Ci w przejrzystym raporcie podsumowującym proces audytowy. Dzięki naszej usłudze możesz poprawić swoją pozycję w oczach klientów oraz zmienić na lepsze jakość świadczonych usług, podnieść kompetencje obsługi oraz status sklepu. Internetowy rynek, to rynek ogromnej konkurencji, którą napędzają coraz wyższe oczekiwania klienta, dlatego dbałość o STANDARDY CRM, przejrzystość koszyka, intuicyjność zamówień i odbiór sklepu to najważniejsze elementy strategii, które decydują o popularności marki.
NO DOBRZE, POWIESZ, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIEĆ?
-
ZAUFANIE KLIENTÓW
Zadowolenie klienta to więcej zamówień, więcej pozytywnych opinii i więcej klientów, którzy mają zaufanie do marki. Gdy zadowolisz klienta tak, jak na to zasługuje wróci po więcej.
-
WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ
Więcej zadowolonych klientów to wyższa sprzedaż, a wyższa sprzedaż oznacza większy zysk. Właściwy proces zakupowy to gwarancja kolejnych zamówień w Twoim sklepie!
-
POZYTYWNE OPINIE
Opinia o sklepie zarówno dobra jak zła jest przekazywana dalej. W Twoim interesie jest, by opinia była pozytywna. Dzięki temu zachęcasz kolejnych klientów do zakupów w sklepie.
- sklep odnotowuje spadek sprzedaży
- widać różnice sprzedaży w poszczególnych działach / oddziałach sklepu
- sklep jest w fazie rozwoju (sprzyja poprawie jakości obsługi i zarządzaniu)
- zdarzają się skargi i zażalenia od klientów
- sklep chce doskonalić standardy e-commerce
Jakość obsługi klienta i procesu zakupowego są obecnie na muszce większości firm. Właściciele sklepów już dawno uznali wartość obsługi klienta i jej pozytywny wpływ na ogólną ocenę sklepu, dzięki czemu podejmowane wysiłki sklepu przekładają się na większe zyski i rosnące grono zaufanych klientów.
JAK SKLEPY POZBAWIAJĄ SIĘ KLIENTÓW?
Najczęściej popełniane błędy w obszarze Customer Service mają wiele przyczyn. Najczęściej wymienia się niewiedzę, nieuwagę lub złe nawyki, nieodpowiednie przekonania dotyczące obsługi sklepu i relacji z klientem lub brak identyfikacji pracownika z celami firmy. Czarnym standardem są:
- ignorancja pytań i nieuprzejme traktowanie wymagających konsumentów;
- zbywanie klientów i odmowa realizacji zamówień pomimo dostępności towaru;
- brak podstawowych informacji lub kontaktu ze sklepem;
- sprzeczność pomiędzy prawem konsumenckim; a udzielanymi informacjami;
- utrudnienia przy zwrotach i reklamacjach;
- błędy w obsłudze koszyka i strony.
Jeżeli chciałbyś sprawdzić, czy te trudności dotyczą twojego sklepu internetowego, Tajemniczy klient jest usługą dla Ciebie!
DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA USŁUGĘ?
-
DOBRA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY
Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarze handlu internetowego oraz posiadamy niezbędne kompetencje związane z obszarem CRM, serwisem i komunikacją sklepu.
-
RAPORT I KIERUNKI ZMIAN
Po audycie otrzymasz raport z usługi oraz analizę SWOT na temat kierunków rozwoju, możliwości i zmian, jakie są konieczne dla optymalizacji twojej firmy.
-
WIELOASPEKTOWE WSPARCIE
Odpowiemy na wszystkie pytania, które pojawią się w toku rozmowy. Masz u nas pełne, merytoryczne i zadaniowe wsparcie. Pomożemy Ci zmienić się na lepsze.
ZRÓB SOBIE PREZENT! PODNIEŚ SPRZEDAŻ, ZWIĘKSZ ŚWIADOMOŚĆ I ZYSKI, OSZCZĘDŹ CZAS I PIENIĄDZE I ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ PO AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO!
ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Wszystko co się zaczyna, musi się kiedyś skończyć…
02.02.2022Wszystko co się zaczyna musi się kiedyś skończyć, ale to nie oznacza, że znikamy na dobre! Zaczynamy po prostu nową przygodę, na horyzoncie pojawił się nowy projekt, który jest szansą na wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania dla naszych klientów. Zmieniamy się, mamy nadzieję, że na lepsze. Przemianę przechodzi nie tylko nasza strona, ale i też schemat naszego […]
Czytaj więcej
Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.
16.06.2021Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]
Czytaj więcej
Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?
20.05.2021Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]
Czytaj więcej