Piątek z contentem

poniedziałek, 21.10.2019

Piątek z contentem

Prowadzisz sklep internetowy i na pewno dobrze wiesz, jaka jest różnica między handlem w sieci a formą klasyczną. Towar ze sklepu internetowego jest pewną zagadką. Nie możesz mu się dokładnie przyjrzeć, dotknąć, poznać faktury materiału, zważyć w rękach czy nawet powąchać. Dlatego sprzedając w Internecie należy prowadzić szeroko zakrojone akcje marketingowe, które pozwolą klientowi jak najlepiej poznać produkt. Zawartość tekstowa i graficzna na stronie Twojego sklepu to bardzo ważne elementy sprzedaży. Produkt na półce sklepowej nie musi posiadać żadnego opisu, bo ten opis tworzą nasze zmysły. Opis w sieci musi więc pobudzać wyobraźnię klienta i sprawić, aby zobaczył produkt na swoim biurku i finalnie go kupił.

Na spotkaniu poświęconym Facebookowi mówiliśmy, że Twój sklep musi być widoczny w sieci i musi wyróżniać się od licznej konkurencji. O taką samą widoczność w Internecie musisz zadbać za pomocą contentu, pozycjonowania treści, zabiegów SEO i sprytnego przeplatania słów kluczowych. Po co to robić? Nowoczesny odbiorca, Twój potencjalny klient, przestał cieszyć się z byle czego. Oczekuje wartościowych treści, dzięki którym poznaje Twoją filozofię, markę, produkty i nabiera do Ciebie zaufania, bo prowadząc bloga dzielisz się swoją wiedzą.

Pozycjonowanie treści wpłynie na Twoją pozycję w wyszukiwarce Google. To niezwykle istotne, bo klienci częściej korzystają z wyników Google, zamiast samemu wpisywać adres sklepu. Jeżeli więc nie będziesz dbał o aktualizowanie treści pozycjonujących, w jednym tygodniu Twój sklep będzie na szczycie listy, a w następnym trafi na drugą stronę wyników, do której praktycznie nikt nie dociera. Musisz znać słowa kluczowe, funkcjonujące w obrębie Twojego sklepu. Jak najwięcej słów kluczowych. Na pewno większość z nich musi zostać zawarta w treściach, powielana w działaniach SEO i udostępniana w mediach społecznościowych.

Marketing treści i sam content to trudne zagadnienia, na których zjedliśmy zęby. Rozumiemy działanie wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych. Sami jesteśmy nie tyle marketingowcami, ale psychologami, socjologami, politologami. Przede wszystkim sami jesteśmy klientami sklepów internetowych, dlatego wiemy, czego sami oczekujemy i co możemy dać Tobie.

Jeżeli chcesz poznać wszystkie zagadnienia związane z content marketingiem, przyjdź na organizowane przez nas spotkanie w ramach cyklu Piątki z ecommercem. Już 17 stycznia będziemy rozmawiać o marketingu treści, różnych formach, sprytnych zagrywkach i ciekawostkach. W końcu dowiesz się, jak naprawdę działa Google, a zdobytą wiedzę będziesz mógł przełożyć na działania w sklepie. Albo pozostawisz to nam!

ZAPISZ SIĘ NA SPOTKANIE

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej