Piątek z contentem | Doradztwo Ecommerce

Piątek z contentem

poniedziałek, 21.10.2019

Piątek z contentem

Prowadzisz sklep internetowy i na pewno dobrze wiesz, jaka jest różnica między handlem w sieci a formą klasyczną. Towar ze sklepu internetowego jest pewną zagadką. Nie możesz mu się dokładnie przyjrzeć, dotknąć, poznać faktury materiału, zważyć w rękach czy nawet powąchać. Dlatego sprzedając w Internecie należy prowadzić szeroko zakrojone akcje marketingowe, które pozwolą klientowi jak najlepiej poznać produkt. Zawartość tekstowa i graficzna na stronie Twojego sklepu to bardzo ważne elementy sprzedaży. Produkt na półce sklepowej nie musi posiadać żadnego opisu, bo ten opis tworzą nasze zmysły. Opis w sieci musi więc pobudzać wyobraźnię klienta i sprawić, aby zobaczył produkt na swoim biurku i finalnie go kupił.

Na spotkaniu poświęconym Facebookowi mówiliśmy, że Twój sklep musi być widoczny w sieci i musi wyróżniać się od licznej konkurencji. O taką samą widoczność w Internecie musisz zadbać za pomocą contentu, pozycjonowania treści, zabiegów SEO i sprytnego przeplatania słów kluczowych. Po co to robić? Nowoczesny odbiorca, Twój potencjalny klient, przestał cieszyć się z byle czego. Oczekuje wartościowych treści, dzięki którym poznaje Twoją filozofię, markę, produkty i nabiera do Ciebie zaufania, bo prowadząc bloga dzielisz się swoją wiedzą.

Pozycjonowanie treści wpłynie na Twoją pozycję w wyszukiwarce Google. To niezwykle istotne, bo klienci częściej korzystają z wyników Google, zamiast samemu wpisywać adres sklepu. Jeżeli więc nie będziesz dbał o aktualizowanie treści pozycjonujących, w jednym tygodniu Twój sklep będzie na szczycie listy, a w następnym trafi na drugą stronę wyników, do której praktycznie nikt nie dociera. Musisz znać słowa kluczowe, funkcjonujące w obrębie Twojego sklepu. Jak najwięcej słów kluczowych. Na pewno większość z nich musi zostać zawarta w treściach, powielana w działaniach SEO i udostępniana w mediach społecznościowych.

Marketing treści i sam content to trudne zagadnienia, na których zjedliśmy zęby. Rozumiemy działanie wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych. Sami jesteśmy nie tyle marketingowcami, ale psychologami, socjologami, politologami. Przede wszystkim sami jesteśmy klientami sklepów internetowych, dlatego wiemy, czego sami oczekujemy i co możemy dać Tobie.

Jeżeli chcesz poznać wszystkie zagadnienia związane z content marketingiem, przyjdź na organizowane przez nas spotkanie w ramach cyklu Piątki z ecommercem. Już 17 stycznia będziemy rozmawiać o marketingu treści, różnych formach, sprytnych zagrywkach i ciekawostkach. W końcu dowiesz się, jak naprawdę działa Google, a zdobytą wiedzę będziesz mógł przełożyć na działania w sklepie. Albo pozostawisz to nam!

ZAPISZ SIĘ NA SPOTKANIE

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej