Piątek z contentem

poniedziałek, 21.10.2019

Piątek z contentem

Prowadzisz sklep internetowy i na pewno dobrze wiesz, jaka jest różnica między handlem w sieci a formą klasyczną. Towar ze sklepu internetowego jest pewną zagadką. Nie możesz mu się dokładnie przyjrzeć, dotknąć, poznać faktury materiału, zważyć w rękach czy nawet powąchać. Dlatego sprzedając w Internecie należy prowadzić szeroko zakrojone akcje marketingowe, które pozwolą klientowi jak najlepiej poznać produkt. Zawartość tekstowa i graficzna na stronie Twojego sklepu to bardzo ważne elementy sprzedaży. Produkt na półce sklepowej nie musi posiadać żadnego opisu, bo ten opis tworzą nasze zmysły. Opis w sieci musi więc pobudzać wyobraźnię klienta i sprawić, aby zobaczył produkt na swoim biurku i finalnie go kupił.

Na spotkaniu poświęconym Facebookowi mówiliśmy, że Twój sklep musi być widoczny w sieci i musi wyróżniać się od licznej konkurencji. O taką samą widoczność w Internecie musisz zadbać za pomocą contentu, pozycjonowania treści, zabiegów SEO i sprytnego przeplatania słów kluczowych. Po co to robić? Nowoczesny odbiorca, Twój potencjalny klient, przestał cieszyć się z byle czego. Oczekuje wartościowych treści, dzięki którym poznaje Twoją filozofię, markę, produkty i nabiera do Ciebie zaufania, bo prowadząc bloga dzielisz się swoją wiedzą.

Pozycjonowanie treści wpłynie na Twoją pozycję w wyszukiwarce Google. To niezwykle istotne, bo klienci częściej korzystają z wyników Google, zamiast samemu wpisywać adres sklepu. Jeżeli więc nie będziesz dbał o aktualizowanie treści pozycjonujących, w jednym tygodniu Twój sklep będzie na szczycie listy, a w następnym trafi na drugą stronę wyników, do której praktycznie nikt nie dociera. Musisz znać słowa kluczowe, funkcjonujące w obrębie Twojego sklepu. Jak najwięcej słów kluczowych. Na pewno większość z nich musi zostać zawarta w treściach, powielana w działaniach SEO i udostępniana w mediach społecznościowych.

Marketing treści i sam content to trudne zagadnienia, na których zjedliśmy zęby. Rozumiemy działanie wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych. Sami jesteśmy nie tyle marketingowcami, ale psychologami, socjologami, politologami. Przede wszystkim sami jesteśmy klientami sklepów internetowych, dlatego wiemy, czego sami oczekujemy i co możemy dać Tobie.

Jeżeli chcesz poznać wszystkie zagadnienia związane z content marketingiem, przyjdź na organizowane przez nas spotkanie w ramach cyklu Piątki z ecommercem. Już 17 stycznia będziemy rozmawiać o marketingu treści, różnych formach, sprytnych zagrywkach i ciekawostkach. W końcu dowiesz się, jak naprawdę działa Google, a zdobytą wiedzę będziesz mógł przełożyć na działania w sklepie. Albo pozostawisz to nam!

ZAPISZ SIĘ NA SPOTKANIE

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Poszukiwany koder!

20.02.2020

Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na nieustanny rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy, a komputer jest Twoim przyjacielem, to stanowisko pracy jest odpowiednie dla Ciebie! Zrób krok do przodu i wyślij nam swoje CV!

Czytaj więcej

Poszukiwany grafik / designer

20.02.2020

Photoshop i Illustrator to Twoje alter-ego? Chciałbyś wykorzystać swoje umiejętności graficzne i przełożyć swoją kreatywność na dynamiczną branżę e-commerce oraz wyznaczyć nową jakość estetyki w polskim internecie? Jeżeli masz choć trochę doświadczenia przy projektach e-commerce i budowaniu stron internetowych, orientujesz się w trendach sprzedaży, marketingu, mediów społecznościowych, czekamy na Twoje zgłoszenie! Zapewniamy pełną wyzwań pracę na froncie przy wdrożeniach najlepszych systemów e-commerce w kraju.    

Czytaj więcej

Poszukiwany copywriter!

20.02.2020

Jeżeli pisanie jest Twoim żywiołem, nie masz problemu z ortografią i interpunkcją, a do tego jesteś kreatywny, lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i podchodzisz do pracy metodycznie i zadaniowo, spróbuj swoich sił w naszym zespole! A może chciałbyś poznać tajniki voice marketingu i budować sprzedażowe czatboty? Nie masz doświadczenia? Nie martw się. Wdrożymy Cię we wszystkie zadania i pomożemy zdobyć odpowiednie kompetencje - liczy się przede wszystkim chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych leveli własnych umiejętności.

Czytaj więcej