Piątek z audytem sklepu

środa, 16.10.2019

Piątek z audytem sklepu

Myślisz sobie tak – Facebook jest, opisy produktów i kategorii są. Blogi, artykuły, grafiki, wszystko jest, ale sprzedaż nie idzie, a konkurencja szczyci się sukcesami. Czyli o co chodzi? Dla nas to jasny sygnał, że z przynajmniej jednym z tych elementów jest coś nie tak. Co robimy? Memory, find, Doradztwo. I wszystko jasne. Wpuszczamy do Twojego sklepu Tajemniczego klienta.

Gość buszuje po sklepie, przygląda się kluczowym obszarom: technicznym, graficznym, wizerunkowym, funkcjonalnym, logistycznym. Potem przechodzi przez standardową procedurę zakupów – wybiera produkt, dodaje do koszyka itd. Następnie ten facet wraca do nas z wypunktowaną listą elementów, które mu się nie podobały i które nie działają jak należy. Tę listę dokładnie analizujemy, opracowujemy i przedstawiamy Ci w przejrzystym raporcie. To podstawa do pracy nad wzrostem Twojej sprzedaży. Może powiesz, że się czepiamy i uprzesz się, że u Ciebie wszystko jest w porządku, ale zawsze znajdzie się coś, co może działać lepiej, wyglądać lepiej i być po prostu lepsze. Ty, jako właściciel sklepu lub autor platformy, możesz nie widzieć pewnych niedociągnięć i elementów wymagających poprawy. To normalne, nie przejmuj się. Ale właśnie po to pewne sprawy zleca się osobom z zewnątrz.

Jeżeli jeszcze nam nie wierzysz albo już czujesz, że faktycznie coś nie działa, przyjdź na organizowane przez nas spotkanie, poświęcone właśnie audytowi sklepu internetowego. Widzimy się 13 grudnia w naszym biurze. Wytłumaczymy Ci dokładnie, na konkretnych przykładach, jak przeprowadzamy taki audyt, na co zwracamy szczególną uwagę i na czym Ty powinieneś się skupić. Odpowiemy Ci na pytania i rozwiejemy wątpliwości.

ZAPISZ SIĘ NA SPOTKANIE

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej