Pandemia, a komunikacja.
Czas pandemii jest niewątpliwie jednym z najcięższych okresów dla naszego pokolenia. Dystans społeczny w negatywny sposób wpływa na budowanie wzajemnych relacji, dotyczy to nie tylko sfery prywatnej, ale i biznesowej. Brak możliwości spotkań face to face, utrudnia pracę w wielu branżach. Mogłoby się wydawać, że komunikacja w eCommerce to tylko i wyłącznie kontakt przy użyciu Internetu. Nic bardziej mylnego, nasza oferta została w 100% utworzona przez naszych klientów. Wszystkie działania, które podejmujemy są odpowiedzią na potrzeby sklepów eCommerce, większość takich zapotrzebowań wychodzi na drodze indywidualnej rozmowy z każdym klientem.
Panel – jak działa, jakie są jego główne zalety?
Bardzo dużym ułatwieniem w czasie pandemii stał się nasz panel. Wszystkie działania, które podejmujemy mają swój początek i koniec właśnie tam. Na panelu znajdują się zadania, które realizujemy we współpracy z klientem w danym miesiącu. Aby jak najlepiej zorganizować czas pracy określamy przedział czasowy realizacji poszczególnych zadań, ich estymację i priorytet. Pozwala to na ustawienie wszystkich działań w sposób zhierarchizowany oraz na systematyczną pracę, której efekty są widoczne gołym okiem pod koniec każdego miesiąca. Wszystkie etapy realizacji działań umieszczamy w sekcji komentarzy pod każdym zadaniem, tak żeby klient miał możliwość wprowadzania zmian i korekt w dowolnej fazie projektu. Potrzeby klientów zawsze były i będą dla nas priorytetem, wspólnie tworzymy wizję każdego sklepu internetowego, dostosowując pracę pod indywidualne preferencje każdego użytkownika panelu.
Co możemy Ci zaoferować?
Panel umożliwia nam nie tylko indywidualne dostosowanie działań do każdego klienta, ale jest również głównym kanałem komunikacji. To właśnie tam ustalamy zasady współpracy i tworzymy cały plan realizacji poszczególnych zadań. Na panelu masz dostęp do naszych grafików, techników, copywriterów i speców od marketingu! W naszej ofercie między innymi znajdziesz:
- Audyty – analityka dla sklepów, audyt techniczny, ux, analiza grupy docelowej i konkurencji, analiza key, monit brandu w sieci.
- Doradztwo – identyfikacja wizualna, komunikacja marki, strategia sprzedaży, strategia YouTube.
- Marketing – newslettery, pozycjonowanie, obsługa SEO, social media, chatboty i voice marketing, kampanie sprzedażowe, grafika i design.
- Wsparcie techniczne – wdrożenia sklepu, integracje ecommerce, migracje danych, serwis i optymalizacja sprzedaży, obsługa baselinker, ebay, amazon, allegro, aliexpress.
Wszystkie wyżej wymienione działania realizujemy na panelu w postaci zadań cyklicznych i okazjonalnych. Dzięki pełnej widoczności wszystkich rozpoczętych prac, możemy łączyć ze sobą poszczególne wątki tworząc spójny i dobrze prosperujący sklep internetowy.