Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów!

poniedziałek, 28.01.2019

24 stycznia w Rzeszowie odbyła się konferencja poświęcona sprzedaży przez Internet. Było to 12. spotkanie z cyklu: inCommerce, skierowane do osób związanych z branżą e-commerce. Jest nam bardzo miło, że mieliśmy okazję poprowadzić dla Was jedną z prelekcji na wydarzeniu!

InCommerce Rzeszów

 

InCommercespotkanie branży e-commerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu, serwowana w atrakcyjnej formie: ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży! Od początku, celem konferencji InCommerce jest przybliżanie różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.

O czym mówiliśmy?

Jako praktycy skupiliśmy się na audycie wewnętrznym. Temat prelekcji brzmiał: Wewnętrzny audyt sklepu – niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu. Nasz prezes, Marek Szekely od wielu lat zajmujący się techniką w sprzedaży internetowej mówił o audycie, ciekawie dowodząc, że jest to niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu, które odpowiednio przeprowadzone może znacznie usprawnić rozwój i dalsze działania. Dlaczego? Bo 1 minuta planowania oszczędza 2 minuty działania!

O tym, co to jest Audyt chyba nikomu nie trzeba mówić. Audyt, auditing to wg Wikipedii kontrola przedsiębiorstwa pod względem finansowym i organizacyjnym, wycena jego majątku oraz analiza perspektyw jego rozwoju, przeprowadzana przez ekspertów. A dla nas ..? To po prostu sprawdzenie, co nie bangla! Po co w ogóle przeprowadzać Audyt? Bo jest to podstawowe narzędzie w procesie optymalizowania i ulepszania funkcjonowania sklepu internetowego.

Jeżeli zastanawiasz się więc, co powinien zawierać dobry Audyt/Specyfikacja/ Założenia projektowe, sprawa jest bardzo prosta … Przede wszystkim, dobry audyt powinien:

  • być całościowy
  • uwzględniać REALNE potrzeby/możliwości klienta, a nie koncert życzeń audytora!
  • zawierać dokładne zalecenia poaudytowe

 

Dlaczego to takie ważne?

Działanie bez audytu może być nie tylko żmudne i toporne ale przede wszystkim nieskuteczne.. Bez dokładnego sprawdzenia zagrożeń, potrzeb i stworzenia dokładnego planu działania, podejmowane kroki nie będą przynosić oczekiwanych efektów, a frustracja związana z wydawaniem pieniędzy na coraz bardziej niepotrzebne działania może powodować skutki uboczne w postaci narastającej frustracji, depresji i żalu.. Dlatego radzimy zrobić Audyt przed przystąpieniem do każdego działania!

A kiedy wszyscy już usłyszeli, co chcieliśmy powiedzieć ..

Pokazaliśmy ciekawe casy, odpowiedzieliśmy na Wasze pytania, pogadaliśmy o możliwościach i zagrożeniach oraz podziękowaliśmy Wam za uwagę! Rzeszów, byliście super! Mamy nadzieję na kolejną dawkę dobrej energii i możliwość podzielenia się z Wami wiedzą. Dziękujemy!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Otwieralność newslettera: 5 kluczowych czynników

04.08.2020

Jeżeli interesowałeś/aś się już kiedyś tematem Newsletterów, to wiesz, że krąży wokół nich wiele kontrowersji. Śledząc artykuły czy fora internetowe, można napotkać na swojej drodze wiele sprzecznych informacji. Czy warto więc wprowadzić Newsletter do swojej działalności, jako jeden z przekazów informacji? My uważamy, że tak! Dlatego zostań z nami i sam się przekonaj! Zacznijmy od […]

Czytaj więcej

Poszukiwany koder!

20.02.2020

Jesteś multizadaniowy? Skupiony? Czujny? Masz techniczne / informatyczne umiejętności i łatwość nawiązywania kontaktów? Wiesz co to jest HTML? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz spinać w całość różne elementy projektu? Najpierw analizujesz, potem działasz? Wiesz, czym się różni AdWords od AdSense’a? Stawiasz na nieustanny rozwój? Nie boisz się wyzwań? Jeżeli odpowiedziałeś TAK więcej niż 6 razy, a komputer jest Twoim przyjacielem, to stanowisko pracy jest odpowiednie dla Ciebie! Zrób krok do przodu i wyślij nam swoje CV!

Czytaj więcej

Poszukiwany grafik / designer

20.02.2020

Photoshop i Illustrator to Twoje alter-ego? Chciałbyś wykorzystać swoje umiejętności graficzne i przełożyć swoją kreatywność na dynamiczną branżę e-commerce oraz wyznaczyć nową jakość estetyki w polskim internecie? Jeżeli masz choć trochę doświadczenia przy projektach e-commerce i budowaniu stron internetowych, orientujesz się w trendach sprzedaży, marketingu, mediów społecznościowych, czekamy na Twoje zgłoszenie! Zapewniamy pełną wyzwań pracę na froncie przy wdrożeniach najlepszych systemów e-commerce w kraju.    

Czytaj więcej