Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów!

poniedziałek, 28.01.2019

24 stycznia w Rzeszowie odbyła się konferencja poświęcona sprzedaży przez Internet. Było to 12. spotkanie z cyklu: inCommerce, skierowane do osób związanych z branżą e-commerce. Jest nam bardzo miło, że mieliśmy okazję poprowadzić dla Was jedną z prelekcji na wydarzeniu!

InCommerce Rzeszów

 

InCommercespotkanie branży e-commerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu, serwowana w atrakcyjnej formie: ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży! Od początku, celem konferencji InCommerce jest przybliżanie różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.

O czym mówiliśmy?

Jako praktycy skupiliśmy się na audycie wewnętrznym. Temat prelekcji brzmiał: Wewnętrzny audyt sklepu – niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu. Nasz prezes, Marek Szekely od wielu lat zajmujący się techniką w sprzedaży internetowej mówił o audycie, ciekawie dowodząc, że jest to niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu, które odpowiednio przeprowadzone może znacznie usprawnić rozwój i dalsze działania. Dlaczego? Bo 1 minuta planowania oszczędza 2 minuty działania!

O tym, co to jest Audyt chyba nikomu nie trzeba mówić. Audyt, auditing to wg Wikipedii kontrola przedsiębiorstwa pod względem finansowym i organizacyjnym, wycena jego majątku oraz analiza perspektyw jego rozwoju, przeprowadzana przez ekspertów. A dla nas ..? To po prostu sprawdzenie, co nie bangla! Po co w ogóle przeprowadzać Audyt? Bo jest to podstawowe narzędzie w procesie optymalizowania i ulepszania funkcjonowania sklepu internetowego.

Jeżeli zastanawiasz się więc, co powinien zawierać dobry Audyt/Specyfikacja/ Założenia projektowe, sprawa jest bardzo prosta … Przede wszystkim, dobry audyt powinien:

  • być całościowy
  • uwzględniać REALNE potrzeby/możliwości klienta, a nie koncert życzeń audytora!
  • zawierać dokładne zalecenia poaudytowe

 

Dlaczego to takie ważne?

Działanie bez audytu może być nie tylko żmudne i toporne ale przede wszystkim nieskuteczne.. Bez dokładnego sprawdzenia zagrożeń, potrzeb i stworzenia dokładnego planu działania, podejmowane kroki nie będą przynosić oczekiwanych efektów, a frustracja związana z wydawaniem pieniędzy na coraz bardziej niepotrzebne działania może powodować skutki uboczne w postaci narastającej frustracji, depresji i żalu.. Dlatego radzimy zrobić Audyt przed przystąpieniem do każdego działania!

A kiedy wszyscy już usłyszeli, co chcieliśmy powiedzieć ..

Pokazaliśmy ciekawe casy, odpowiedzieliśmy na Wasze pytania, pogadaliśmy o możliwościach i zagrożeniach oraz podziękowaliśmy Wam za uwagę! Rzeszów, byliście super! Mamy nadzieję na kolejną dawkę dobrej energii i możliwość podzielenia się z Wami wiedzą. Dziękujemy!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej