Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów! | Doradztwo Ecommerce

Dzielimy się wiedzą na InCommerce Rzeszów!

poniedziałek, 28.01.2019

24 stycznia w Rzeszowie odbyła się konferencja poświęcona sprzedaży przez Internet. Było to 12. spotkanie z cyklu: inCommerce, skierowane do osób związanych z branżą e-commerce. Jest nam bardzo miło, że mieliśmy okazję poprowadzić dla Was jedną z prelekcji na wydarzeniu!

InCommerce Rzeszów

 

InCommercespotkanie branży e-commerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu, serwowana w atrakcyjnej formie: ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży! Od początku, celem konferencji InCommerce jest przybliżanie różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.

O czym mówiliśmy?

Jako praktycy skupiliśmy się na audycie wewnętrznym. Temat prelekcji brzmiał: Wewnętrzny audyt sklepu – niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu. Nasz prezes, Marek Szekely od wielu lat zajmujący się techniką w sprzedaży internetowej mówił o audycie, ciekawie dowodząc, że jest to niezbędne narzędzie do ewaluacji i rozwoju sklepu, które odpowiednio przeprowadzone może znacznie usprawnić rozwój i dalsze działania. Dlaczego? Bo 1 minuta planowania oszczędza 2 minuty działania!

O tym, co to jest Audyt chyba nikomu nie trzeba mówić. Audyt, auditing to wg Wikipedii kontrola przedsiębiorstwa pod względem finansowym i organizacyjnym, wycena jego majątku oraz analiza perspektyw jego rozwoju, przeprowadzana przez ekspertów. A dla nas ..? To po prostu sprawdzenie, co nie bangla! Po co w ogóle przeprowadzać Audyt? Bo jest to podstawowe narzędzie w procesie optymalizowania i ulepszania funkcjonowania sklepu internetowego.

Jeżeli zastanawiasz się więc, co powinien zawierać dobry Audyt/Specyfikacja/ Założenia projektowe, sprawa jest bardzo prosta … Przede wszystkim, dobry audyt powinien:

  • być całościowy
  • uwzględniać REALNE potrzeby/możliwości klienta, a nie koncert życzeń audytora!
  • zawierać dokładne zalecenia poaudytowe

 

Dlaczego to takie ważne?

Działanie bez audytu może być nie tylko żmudne i toporne ale przede wszystkim nieskuteczne.. Bez dokładnego sprawdzenia zagrożeń, potrzeb i stworzenia dokładnego planu działania, podejmowane kroki nie będą przynosić oczekiwanych efektów, a frustracja związana z wydawaniem pieniędzy na coraz bardziej niepotrzebne działania może powodować skutki uboczne w postaci narastającej frustracji, depresji i żalu.. Dlatego radzimy zrobić Audyt przed przystąpieniem do każdego działania!

A kiedy wszyscy już usłyszeli, co chcieliśmy powiedzieć ..

Pokazaliśmy ciekawe casy, odpowiedzieliśmy na Wasze pytania, pogadaliśmy o możliwościach i zagrożeniach oraz podziękowaliśmy Wam za uwagę! Rzeszów, byliście super! Mamy nadzieję na kolejną dawkę dobrej energii i możliwość podzielenia się z Wami wiedzą. Dziękujemy!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej