Konferencja e-commerce Wrocław

piątek, 23.11.2018

18 listopada 2018 roku we Wrocławiu odbyła się konferencja e-commerce w której braliśmy czynny udział! Słuchało nas wspaniałe grono ludzi ściśle związanych z branżą e-commerce. Dziękujemy za Wasze wsparcie!

Co było tematem naszej prelekcji?

Nasz prezes Marek Szekely przedstawił uczestnikom konferencji prelekcję, która szczegółowo i bez ściemy odpowiedziała na pytanie: Co powinien zrobić sklep, aby sprawnie zmienić system? Mówiliśmy o kolejnych etapach zmiany systemu strony jakim są: przygotowanie/audyt, proces migracji oraz dzień uruchomienia nowej strony.

Zacznijmy od podstaw…audyt. Zastanawiałeś się nad tym nie raz, prawda? Czym jest ten tajemniczy audyt i co on wnosi? Już odpowiadamy! Aby wszystko grało i sklep przynosił zysk – musi dobrze działać! To podstawa! Tu właśnie wkraczamy z audytem i przygotowaniem zakresu działań mających za zadanie poprawić funkcjonowanie sklepu internetowego. Audyt to nic innego jak sprawdzenie mocnych i słabych stron sklepu www i przedstawienie planu działania, który to wszystko wyprostuje! Kolejnym etapem jest żmudny proces migracji danych. Przenosimy dane, adresy, listy Klientów z wcześniejszych stron i …ulepszamy! Migracja danych rewitalizuje działanie sklepu i uspójnia go. Końcowym działaniem jest dzień uruchomienia strony. Jakże istotna kwestia! To tu sprawdzamy działanie wszystkich przeniesionych elementów, testujemy testujemy testujemy i puszczamy stronę w ruch! Na konferencji pokazaliśmy jak powinien wyglądać przykładowy plan działania zespołu, przeprowadzenie testów, praca nad treściami i ich synchronizacja w dniu startu nowej strony sklepu. Dobry plan to podstawa!

Podsumowanie

Organizacja działań, mających na celu zmianę systemu sklepu nie jest łatwym tematem prelekcji. Ale my nie idziemy na łatwiznę! Stawiamy czoła trudnym przedsięwzięciom i próbujemy wyjaśniać zawiłości e-commerce. To jeden z naszych ulubionych celów!

Dziękujemy za Waszą uwagę i ciekawe pytania! Było świetnie! Mamy nadzieję, że niedługo znowu spotkamy się na konferencji! Do zobaczenia!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej