Kiedy warto odświeżyć logo firmy? | Doradztwo Ecommerce

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

środa, 28.04.2021
Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom.

Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a także w niektórych przypadkach, stanowi element, którym warto się pochwalić. Za przykład, doskonale może posłużyć tu logo Starbucks czy Converse, które obecnie już na stałe weszło do mody oraz trendów i pojawia się na milionach zdjęć użytkowników Instagrama.

Kiedy, warto pomyśleć o zmianie wyglądu logo?

Wiemy, że decyzja o zmianie logo nie należy do najłatwiejszych. Zazwyczaj, przyzwyczajeni do starego wzoru logo, boimy się, że nie stanie się ono rozpoznawalne lub klienci uznają je po prostu za brzydkie, a my jedynie stracimy pewną sumę pieniędzy. Takie myślenie, na pewno nie polepszy stanu naszej firmy i nie pozwoli nam podążać z duchem coraz to nowszych możliwości, zarówno graficznych jak i projektowych. Czy tego chcemy czy nie, z biegiem czasu, pojawią się sytuacje i momenty, kiedy zmiana wyglądu logo jest już zwyczajnie konieczna. Przejrzyj zaprezentowane poniżej punkty i sprawdź, kiedy warto postawić na coś nowego!

Logo warto zmienić gdy:

  • zostało ono wykonane na początku działalności firmy i nie spełnia już panujących obecnie, nowoczesnych standardów identyfikacji wizualnej,
  • planujesz zmianę nazwy firmy lub produktów,
  • logo wypada źle na tle innych firm konkurencyjnych,
  • poszerzasz asortyment lub usługi i rozwijasz swoją firmę,
  • zauważasz, że Twoja firma się nie rozwija,
  • obecne logo nie zostało wykonane w sposób profesjonalny,
  • chciałbyś poszerzyć i dotrzeć do większego grona odbiorców,
  • planujesz wyjść ze swoimi produktami na rynek zagraniczny i potrzebujesz dostosowanego do tamtych standardów logotypu.

Zmiana logo jest na pewno wielką szansą i nie należy się jej obawiać. Pamiętajmy, marka to nie tylko sam produkt, a rebranding nie wiąże się wyłącznie ze zmianą logo. Na brand składa się cała masa cech, które kategoryzują i wartościują markę. Zmiana wizerunku firmy i szeroko pojęty rebranding, pozwala nam zakomunikować odbiorcy o zmianach i udoskonaleniach, które zachodzą w obrębie danej marki i pokazują jej dynamiczny rozwój.

Potrzebujesz wskazówki jak dobrze dostosować logo do wizji i misji Twojego sklepu internetowego? Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoich wątpliwościach! Zapraszamy!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej