Integracja AtomStore – BaseLinker. Funkcjonalność i możliwości | Doradztwo Ecommerce

Integracja AtomStore – BaseLinker. Funkcjonalność i możliwości

czwartek, 22.04.2021
BaseLinker to narzędzie, z którego korzysta dziś wielu właścicieli sklepów internetowych, dążących do usprawnienia sprzedaży i poprawy możliwości swojej platformy e-Commerce. Poznaj możliwości naszej autorskiej integracji silnika AtomStore z systemem BaseLinker, stworzonej specjalnie na potrzeby i oczekiwania klientów!

Jakie działania przynosi ze sobą integracja systemu AtomStore i oprogramowania BaseLinker?

Zajmujesz się sprzedażą online, działasz na różnych platformach sprzedażowych i prowadzisz własny sklep internetowy? Integracja silnika AtomStore i programu BaseLinker, pozwoli Ci na automatyzację procesów sprzedażowych i ułatwi zarządzanie przebiegiem wszystkich czynności, związanych z prowadzeniem działalności w sieci. Co ważne integracja jako jedna z nielicznych na rynku, nie przechowuje wrażliwych danych na serwerach zewnętrznych, co przekłada się na większe bezpieczeństwo zarówno dla sprzedawcy jak i klienta.

Integracja zamówień pomiędzy AtomStore a BaseLinkerem

Pierwszą z możliwości integracji platformy sklepu z oprogramowaniem BaseLinkera, jest przesyłanie zamówień. Ta funkcjonalność pozwala nam, na kontrolowanie wszystkich zamówień ze sklepu oraz innych platform, poprzez jedno miejsce, jakim jest BaseLinker. Aby wszystkie te działania zostały przeprowadzone poprawnie, należy pamiętać o włączeniu mapowania statusów zamówień. Możemy to zrobić poprzez panel zarządzania. W tej funkcjonalności, możemy także zautomatyzować proces realizacji zamówień poprzez utworzenie dedykowanych akcji automatycznych. Ważną informacją jest tutaj to, że zmieniając status zamówienia w Baselinkerze, zmienia się on również w Atomie, dzięki czemu, wszelkie zautomatyzowane operacje, działają bez problemu.

Eksport kategorii i produktów, z platformy AtomStore do bazy BaseLinkera

Kolejną możliwością w omawianej przez nas integracji, jest funkcja przeniesienia kategorii produktów z panelu sklepu, do magazynu BaseLinkera. Eksportowane kategorie mapują się automatycznie.

Przeniesienie produktów do BaseLinker

Ta funkcjonalność pozwala na automatyczny eksport produktów ze sklepu, do bazy magazynowej BaseLinkera. W zakresie tej możliwości, przesyłane są takie informacje jak: podstawowe dane o produkcie, dostępne warianty produktów, ceny poszczególnych towarów, a także ich stany magazynowe.

Import zamówień

Pozwala on na przesyłanie zamówień do managera BaseLinkera z platform, z którymi AtomStore nie ma integracji. Jak to działa? Twoje zamówienia najpierw przesyłane są do bazy BaseLinkera, a następnie zostają zaimportowane do systemu AtomStore.

Jeśli ciekawi Cię temat Baselinkera, zajrzyj do naszego poprzedniego wpisu, w którym omawiamy Czym jest Baselinker i jak z niego korzystać?

Chciałbyś przeprowadzić integrację swojego sklepu na silniku Atomstore z platformą BaseLinker? Skontaktuj się z nami!! Omówimy plan działania i ustalimy najlepsze rozwiązanie dla Twojego sklepu!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej

Integracja AtomStore – BaseLinker. Funkcjonalność i możliwości

22.04.2021

BaseLinker to narzędzie, z którego korzysta dziś wielu właścicieli sklepów internetowych, dążących do usprawnienia sprzedaży i poprawy możliwości swojej platformy e-Commerce. Poznaj możliwości naszej autorskiej integracji silnika AtomStore z systemem BaseLinker, stworzonej specjalnie na potrzeby i oczekiwania klientów! Jakie działania przynosi ze sobą integracja systemu AtomStore i oprogramowania BaseLinker? Zajmujesz się sprzedażą online, działasz na […]

Czytaj więcej

Panel Doradztwa eCommerce – czyli jak zdynamizowaliśmy nasze działania na czas pandemii.

05.04.2021

Prowadzisz sklep online i chcesz mieć pełną kontrolę nad działaniami eCommerce? Nasz panel pozwala na zgromadzenie wszystkich specjalistów w jednym miejscu, tak żebyśmy mogli zaoferować naszym klientom usługi najwyższej jakości. Pracujemy wspólnie i wszystkie zrealizowane zadania to efekt ciężkiej pracy jako jeden spójny organizm. Pandemia, a komunikacja. Czas pandemii jest niewątpliwie jednym z najcięższych okresów […]

Czytaj więcej