Czym są brandowe słowa kluczowe?

czwartek, 10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi:

  • brandowe słowa kluczowe
  • ogólne słowa kluczowe
  • szczegółowe słowa kluczowe
  • lokalne słowa kluczowa
  • słowa kluczowe typu long tail, czyli tzw. ”długi ogon”

Wiele można powiedzieć na temat każdego przedstawionego wyżej rodzaju fraz kluczowych, dziś jednak skupimy się na pierwszym z nich.

Czym są brandowe słowa kluczowe?

Brandowe słowa kluczowe – są to te wyrażenia, które zawierają w sobie nazwę danej firmy, marki czy produktu lub bezpośrednio się do niej odnoszą. Bardzo często zdarza się tak, że użytkownicy nie pamiętają pełnego adresu sklepu, dlatego wpisują w wyszukiwarkę tylko część jego nazwy. Przykładowo: Loreal, kosmetyki Loreal, sklep Loreal itp… Dzięki brandowym frazom kluczowym, takie osoby w bardzo łatwy, a przede wszystkim szybki sposób, mogą odnaleźć konkretną stronę.

Co zyskasz dzięki uzupełnieniu strony o brandowe słowa kluczowe?

W procesie pozycjonowania sklepu internetowego, brandowe słowa kluczowe odgrywają bardzo ważną rolę. Prowadząc własny sklep, nie zapominaj więc o uzupełnieniu jego zawartości o frazy zawierającę nazwę Twojej firmy. W ten sposób ułatwisz potencjalnym klientom szybkie znalezienie swojego sklepu, a to na pewno pozytywnie wpłynie na ruch na stronie. Co zyskasz dzięki takim działaniom?

  1. Zdobędziesz wyższą pozycję w wyszukiwarce
  2. Dotrzesz do większego grona odbiorców
  3. Zwiększysz rozpoznawalność marki
  4. Zdobędziesz zaufanie klientów
  5. Zwiększysz ruch na stronie
  6. Odnotujesz wzrost zysków sklepu

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej