Automatyzujemy komunikację

poniedziałek, 25.11.2019

Tegoroczna jesień to intensywny okres rozwoju Doradztwa. Nawiązujemy nowe relacje po targach w Warszawie, rozpoczynamy działalność szkoleniową, eksperymentujemy w sprawach technicznych i usprawniamy prowadzone przez nas sklepy. Rozwijamy nasze umiejętności w mediach społecznościowych, czego efekty zobaczycie już wkrótce.

Badania specjalistów pokazują, że Messenger staje się główną platformą komunikacji na linii klient-sprzedawca. Nie chat na stronie, nie e-mail, nie telefon, nie komentarze w postach, ale właśnie Messenger. Niestety, pracownicy obsługi klienta nie zawsze mają czas, aby na bieżąco odpisywać na wiadomości klientów, a sam Messenger domyślnie nie posiada funkcji automatyzujących komunikację. Zdrowi na ciele i umyśle, świadomi tego, podjęliśmy odważną decyzję. Będziemy budować chatboty! Zależy nam na utworzeniu zaawansowanej platformy automatycznej komunikacji między sprzedającym a klientem i pełnym zminimalizowaniu ingerencji człowieka. Finalnie Messenger stanie się miejscem, w którym będzie można zrobić również zakupy.

Niedługo pokażemy Wam pierwsze efekty naszych działań!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czym są brandowe słowa kluczowe?

10.09.2020

Słowa kluczowe, nazywane są inaczej frazami kluczowymi. Odgrywają one ogromną rolę w pozycjonowaniu sklepu, gdyż wykorzystywane są przez naszych potencjalnych klientów, podczas wyszukiwania konkretnych informacji w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też frazy kluczowe powinny jak najwierniej określać to, co możemy znaleźć na danej stronie www. Istnieje wiele rodzajów słów kluczowych. Są to między innymi: brandowe słowa […]

Czytaj więcej

Czym jest content strony?

24.08.2020

Content – gdzieś już słyszałeś/aś to pojęcie, ale nie do końca wiesz co ono oznacza. Zastanawiasz się więc co właściwie się pod nim kryje? Jeśli tak, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dzięki nam dowiesz się nie tylko, co to jest content, ale także jak go tworzyć, tak aby był skuteczny i atrakcyjny dla […]

Czytaj więcej

Czym jest grupa docelowa?

19.08.2020

Zakładając firmę, na pewno wiele razy zastanawiałeś się: od czego rozpocząć działania marketingowe, aby były skuteczne i trafiały do szerokiego grona klientów? Być może podjąłeś już nawet próbę stworzenia kampanii, ale okazała się ona nietrafiona i tylko straciłeś czas i pieniądze? Zanim podejmiesz jakiekolwiek działania, proponujemy zacząć od określenia grupy docelowej, które pomoże w stworzeniu […]

Czytaj więcej