Automatyzujemy komunikację | Doradztwo Ecommerce

Automatyzujemy komunikację

poniedziałek, 25.11.2019

Tegoroczna jesień to intensywny okres rozwoju Doradztwa. Nawiązujemy nowe relacje po targach w Warszawie, rozpoczynamy działalność szkoleniową, eksperymentujemy w sprawach technicznych i usprawniamy prowadzone przez nas sklepy. Rozwijamy nasze umiejętności w mediach społecznościowych, czego efekty zobaczycie już wkrótce.

Badania specjalistów pokazują, że Messenger staje się główną platformą komunikacji na linii klient-sprzedawca. Nie chat na stronie, nie e-mail, nie telefon, nie komentarze w postach, ale właśnie Messenger. Niestety, pracownicy obsługi klienta nie zawsze mają czas, aby na bieżąco odpisywać na wiadomości klientów, a sam Messenger domyślnie nie posiada funkcji automatyzujących komunikację. Zdrowi na ciele i umyśle, świadomi tego, podjęliśmy odważną decyzję. Będziemy budować chatboty! Zależy nam na utworzeniu zaawansowanej platformy automatycznej komunikacji między sprzedającym a klientem i pełnym zminimalizowaniu ingerencji człowieka. Finalnie Messenger stanie się miejscem, w którym będzie można zrobić również zakupy.

Niedługo pokażemy Wam pierwsze efekty naszych działań!

ZOBACZ WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Technologia PWA – czyli czym dokładnie jest Progressive Web Application.

16.06.2021

Historia PWA sięga roku 2000, ale to dzięki Google technologia ta zyskała dużą popularność w bardzo krótkim czasie, tworząc zupełnie nowy obraz aplikacji mobilnych. Progressive Web Application to miejsce, w którym firmy odnajdą sporo niebagatelnych rozwiązań – technologia PWA wynosi standardowe strony internetowe na wyższy poziom. Podejście teoretyczne – czym są Progressive Web App? Co […]

Czytaj więcej

Platforma AtomStore – dlaczego warto ją wybrać?

20.05.2021

Aby Twój sklep internetowy, mógł być chętnie odwiedzaną, wygodną i intuicyjną platformą sprzedażową, wymaga solidnej podstawy – systemu sklepowego jakim jest AtomStore! Czym jest AtomStore? AtomStore to wysokiej jakości system e-Commerce, służący do kompleksowej obsługi sklepów internetowych. Platforma ta oferuje szeroko rozbudowane funkcjonalności, które do niedawna dostępne były jedynie u takich gigantów sprzedaży jak np. […]

Czytaj więcej

Kiedy warto odświeżyć logo firmy?

28.04.2021

Logo to najważniejszy symbol oraz wizytówka marki. To dzięki niemu wyróżniamy się na tle konkurencji i innych firm, oraz w szybki sposób zapadamy w pamięć potencjalnym klientom. Dobrze zaprojektowane logo, stanowiące główny element identyfikacji wizualnej, umożliwia potencjalnemu odbiorcy na szybsze zaprzyjaźnienie się z naszą marką, wzbudza zaufanie oraz zainteresowanie, które prowadzi do sprzedaży produktów, a […]

Czytaj więcej